Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
Rambobo schreef:Plaisir schreef:Je hebt toch meningen & gedachten gekregen?
Dat ze het niet allemaal met je eens zijn is wat anders
men hoeft het ook niet met mij eens te zijn dat vraag ik ook niet, maar je kan duidelijk zien dat hier allemaal vrouwen op het forum zitten
Miam schreef:Even voor de topicstarter.. Dank je wel voor het compliment!!!!
Ik heb gister ook in het zz-z gereden! Na 3 gewonnen proeven waren dit iets mindere proeven, maar het paard komt ook net uit een blessure en was met een winstpunt dik tevreden! Na 7 keer starten 12 punten is niet slecht toch?!
Maar als je denkt dat je het niveau na kan streven dan stel ik voor om even op mijn paard te stappen en er een zz-z proefje mee te rijden! Zo te lezen weet je precies hoe of wat, dus het moet dan wel een wereldproef worden!
Miam schreef:Even voor de topicstarter.. Dank je wel voor het compliment!!!!
Ik heb gister ook in het zz-z gereden! Na 3 gewonnen proeven waren dit iets mindere proeven, maar het paard komt ook net uit een blessure en was met een winstpunt dik tevreden! Na 7 keer starten 12 punten is niet slecht toch?!
Maar als je denkt dat je het niveau na kan streven dan stel ik voor om even op mijn paard te stappen en er een zz-z proefje mee te rijden! Zo te lezen weet je precies hoe of wat, dus het moet dan wel een wereldproef worden!
Bomba schreef:Miam, ik denk dat je vast wel begrijpt wat de TS bedoeld. Die bedoeld niet een 'slecht gereden proef', maar de kwaliteit van het 'rijden'. En dat is iets compleet anders. Soms zie je ruiters in de Subtop die hun paard niet fatsoenlijk nageeflijk hebben lopen enzovoorts. Een proef met fouten kan iedereen wel eens overkomen, en dat is ook helemaal niet wat de TS bedoeld.
Bomba schreef:Haha ja ik vroeg me al af om het wel slim was om te zeggen!
Maar daar ga ik niet om liegen. De kwaliteit is er soms gewoon echt ver te zoeken. En waarom ik daar een probleem van maak? Nou de Subtop is toch iets 'professioneels'. Het is geen basissport meer, dus ik vind dat bij de Subtop ruiters moeten rijden die hun paard wel gewoon goed voor elkaar hebben. Toch?

.Rambobo schreef:Miam schreef:Even voor de topicstarter.. Dank je wel voor het compliment!!!!
Oww voel je niet persoonlijk aangevallen want op jou of je paard niks verkeerds aan te merken, iedereen kan weleens een slechte dag hebben.
bloempje08 schreef:nee ze heeft het idd niet over de ruiters die goed hebben gereden. maar kan iemand die slecht hebben gereden niet een goede dag hebben of idd miss was daar ook wel een paard kreupel of iets. dus dat ze nu weer starten.
Miam schreef:Ik ben trots op mn paard idd en ik neem aan dat iedereen weleens een mindere proef rijdt! En op welk niveau dan ook, overal zie je fouten!
Rambobo schreef:Miam schreef:Ik ben trots op mn paard idd en ik neem aan dat iedereen weleens een mindere proef rijdt! En op welk niveau dan ook, overal zie je fouten!
Absoluut, maar wat ik bedoel is dat ik mensen zie in het ZZ die NET ZOALS IK daar nog lang niet aan toe zijn en het paard overduidelijk
veel moeite heeft
Miam schreef:En toch bereiken die mensen allemaal die klasse.. En hoelang en hoeveel moeite het kost dat is per combinatie verschillend! En aan de punten te zien waren het niet allemaal toppers! So What! Laat die mensen lekker duwen, scheef zitten, trekken of weet ik het! Ze hebben het bereikt en doen ook elke keer weer hun best!
Rambobo schreef:Miam schreef:En toch bereiken die mensen allemaal die klasse.. En hoelang en hoeveel moeite het kost dat is per combinatie verschillend! En aan de punten te zien waren het niet allemaal toppers! So What! Laat die mensen lekker duwen, scheef zitten, trekken of weet ik het! Ze hebben het bereikt en doen ook elke keer weer hun best!
Ja idd lekker gefrustreerd en een not so happy paard! Die lekker in zn bek wordt getrokken
Idd So What!
bloempje08 schreef:Miam schreef:Even voor de topicstarter.. Dank je wel voor het compliment!!!!
gefeliciteerd met je gewonnen proeven!![]()
zit er bij jou paard geen knopjes op
geen echt ZZ-Zwaar paard dus