Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 00:21

Op een dag op de manege waren er wedstrijden. Samen met mijn voltige-groep moesten we een demonstratie geven. Na die demonstratie had ik heel kort de tijd om eventjes om te kleden, mijn paard te vinden en nog even inrijden.
Ik had me snel omgekleed in de kantine en de eerste beste paar handschoenen gepakt die ik in mijn tas zat. Eenmaal op het paard trok ik ze nog even snel aan. Maar ik kreeg één van mijn handschoenen niet aan... Had ik twee linkerhandschoenen gepakt! :P

Gelukkig kwam mijn moeder er net aan die ook moest rijden en zij had de twee rechterhandschoenen! :D

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 00:22

Mijn moeder zit mij altijd te irriteren, want ik ben echt heeel slecht in rechts en links.. dus mijn 1e l1 wedstrijd ben ik de verkeerde kant op gereden, en ik weet gewoon nogsteeds niet waar? Nouja daarna voorgenomen om niet meer verkeerd te rijden :')
Dus vorig weekend reed ik een proef en kom ik helemaal gelukkig van mijn paard af en zeg tegen mijn moeder ' Gelukkig niet verkeerd gereden!!'
Krijg ik mijn protecol terug, en wat staat er op : e afwenden x volte 15 meter links en x volte 15 meter rechts.. -2 Eerst links dan rechts!! was ik dus mooi weer verkeerd gegaan, en ik was nog wel zo trots op mezelf dat ik niet verkeerd was gereden _O-

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 00:27

Ben een keer van mijn pony gevallen tijdens mijn springparcours...niet zo erg denk je dan maar...Was een heel parcour mooi foutloos doorgekomen en vlak voor de finish schrikt mijn pony en val ik eraf...uitgesloten...o wat baalde ik toen verschrikkelijk!!

Ben ook een keer mijn hoofdstel en laarzen vergeten mee te nemen naar wedstrijd...ook lekker slim..
Laatst bijgewerkt door beccy op 25-10-09 00:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 00:27

Haha ik lig echt helemaal dubbel om sommige dingen. Dat zwaaien is ook wel erg schattig :D!

Elise_K

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 11:25

Mijn eerste springpacours: Niet door de startlijn heen gereden maar wel de eerste hindernis gesprongen :+

Doe ik NOOIT meer!

Net als op de Regiokampioenschappen, haalde 2 hindernissen door elkaar: 6 en 9, wist ik net langs 9 heen te rijden toen ik zag dat het geen 6 was, heb ik op dat moment HEEL snel nagedacht, en zo mijn lijnen (kris kras door de bak) gereden dat ik niet mijn eigen lijn kruiste! Foutloos pacours, maar 2 punten voor tijdsoverschrijding, maar toch Regiokampioen! :D (De rest viel er of af, of had een balk of een weigering :+ )

lizaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 13:07

haha,
Na 1 minuut lag ik er al gelijk af en tijdens de wedstrijd heb ik het twee minuten volgehouden :P
(is dat ook een blooper :o ?)

En dat ik de verkeerde kant tien keer opging:P :Z

L_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 15:41

vriendin van mij komt binnen, groet en kijkt voor zich..
komt ze erachter dat de jury achter haar zat ipv voor haar
was ze bij c binnengekomen ipv bij A...

mijn eigen blooper..
ik moest als eerste van de proef binnenkomen dus ik reed al even rond net voor de piste.. als de jury eraan komt en de bel neerzet dacht ik dat ik binnenmoest... ik groet netjes
keken ze me aan van wat doe je nu..
maar ik mocht wel verderrijden

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 18:40

Ik heb ook een keer een blooper gehad. Ik moest starten op de manege die 20 minuten lopen was vanaf mijn stal. Ik had dus besloten om te gaan lopen en niet met de trailer te gaan. Het leek mij wel slim om me eerst even aan te melden en te betalen en daarna naar stal te gaan om mijn paard klaar te maken. Ik vergeet het nooit meer, ik had op internet gekeken en moest om 12.27 starten. Dus ik kom aan om te betalen, kijk de inrij bak in en dacht nog tjee tegen hun moet ik starten, die zijn vroeg. Vervolgens liep ik naar de kantine, keek op de lijst en moest ik om 11.27 starten. Op dat moment was het al half elf. Dus ik ben heel snel naar stal gereden, paard van het land geplukt, me moeder heeft snel gevlochte en ik ondertussen omkleden en zadelen. Toen over de weg gedraafd. Ik heb het wel gered, kon zelfs nog 5 minuten losrijden. :D Had geloof ik nog 1 wp ook.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 18:47

Paard gewassen, spullen ingeladen, rij-outfit aan en op pad.
Op het wedstrijdterrein was het opvallend rustig
Ik was een dag te vroeg ^)

Alles weer naar huis, paard in de modder, spullen opgeruimd en me af moeten melden, want de dag daarna kon ik niet.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 18:50

3 grote bloopers:

1) Een heel weekend strijden om in de grote finale te kunnen komen. Sta ik als 1 van de weinige gewone ruiters in de finale ... val ik er af op een weigering! Dat ik overeind kwam keek ik recht in het gezicht van mijn trainer, die dus niet blij keek, en zwaaide maar even vriendelijk naar hem :Y) . Was natuurlijk mega balen, maar ik was wel trots op mijn kanjer! Het stomme was dat de hindernis richting de uitgang stond, en er vele weigeringen waren. Dus ik was allert, maar de mijne landde, stopte, en sprong er rechts voorbij ipv links :D .

2) Verkeerde paard meegenomen naar een finale. En daar pas achterkomen als je de wedstrijdring in komt. Jury kende het paard waarmee ik moest starten, en kende ook het paard waarmee ik zou gaan starten. Mocht wel het parcour rijden, daar het tever was om het juiste paard op te gaan halen. Dat was echt mega balen!!

3) Ook op de verkeerde dag aanwezig komen :o

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 19:50

Ik vond het wel een blooper dat ik Ouke niet fatsoenlijk de ring door kreeg....

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 20:10

Vandaag met dressuur zegt me voorlezer B Rechter hand 2x
Ga ik links _O-

danique38

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 20:11

xannemijn vandaag mij pricies het zelfde gebeurt :+

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 20:13

Hahaah dat is toevallig _O-

simsimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 20:24

WinterWortel schreef:
Nog even iets leuks, alleen niet tijdens een wedstrijd.. Met les laatst, even tussendoor stappen met lange teugel, mijn paard moet hoesten en laat ineens een dikke scheet.. Drie andere paarden sprongen de lucht in van schrik en holden snel die bak door, prachtig gezicht! :+ En iedere keer als mijn paard daarna ging hoesten was het van: HAKKEN LAAG, TEUGELS STRAK, DAAR GAAT HIJ WEER!! :P Heb slap van het lachen op mijn paard gezeten, net als de rest van de les trouwens :D

Wat vind ik dit een mooie :D

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 11:46

ik heb op mijn eerste oefenproefje twee keer met links gegroet :D ik ben links dus het ging automatisch. dat was dan ook het enige onderdeel dat ik nooit geoefend had daarvoor. :P

xDeniiseex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 22:05

Op mijn allereerste springwedstrijd was mij alles wat nodig was om te weten uitgelegt béhalve een ding, dat ze mijn naam omriepen wie er in de ring zat!
Dus ik was aan het springen en toen riepen ze om; In de ring zit nu Denise van Erp met Tosca.
Maar ik hoorde alleen mijn naam, dus ik naar het juryhokje kijken van; wat is er gebeurd ? Rijd ik de hindernis voorbij :').

En met mijn volgende pony had ik mijn startkaart dus kon ik officieel gaan starten, en mama las; halthouden en groeten.
Ik was zoo blij dat het goed ws gegaan, dat ik halt hield en mijn pony om d'r nek vloog en kusjes gaf.
Ikl stapte aan en ons mam riep; JE MOET NOG GROETEN!, maar ik dacht dat ze goedzo riep, dus ik ja ging goed he :D.
De jury lag echt he-le-maal dubbel :')

vbl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 22:06

m'n cap vergeten bij een 3 jarig paard en vervolgens maar een kwartiertje los kunnen rijden :+

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 22:19

Oeh ik heb er nogal wat!

- Zo scherp draaien in de barrage en in de wending goed doorrijden dat m'n (hele lieve) paard de hindernis neemt waar in voorlangs moest, weliswaar ook nog een oxer van de verkeerde kant in de M.
- Kneiterhard eraf gaan met een driedubbele koprol omdat 't paard veelste vroeg afging, maar paard galoppeerde daarna fijn door naar de volgende hindernis op dezelfde lijn. Daarna zo gek in de kop dat 'k 2e parcours 1e werd. Deze val staat op de video, echt geweldig alsk het nu zie, dat ie daarna superrelaxed doorspringt alsof ik er nog opzit.
- Eraf vallen in een dressuurproef omdat de pony schrok van m'n moeder die aan het voorlezen was, weliswaar in de M1, dan wil je wel van de aardbodem verdwijnen.
- Teugel knapte op de één na laatste hindernis van de barrage, daarna met 1 hand aan't bakstuk over de laatste gegaan. Vond 't vrij kunstig van mezelf!! Had 't wel op video willen zien :D
- Over de hekjes heengaan met dressuur is me ook meer dan eens overkomen, en dan weer terugspringen haha. Gelukkig kon ik er wel om lachen!! De jury meestal ook wel, ook al kreeg ik -2.
- Op de loop door 7 dressuurringen heengaan, oeh dan voel je je echt banketstaaf. Maar toen wask nog mini me :)

__Naomii__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 22:24

Ik heb ooit een mega blooper gehad ! hahaha :D
Dat gebeurde toen ik voor de eerste keer met mijn pony uit kwam op wedstrijd in de pleasure.
Ik reed toen ng niet lang western, en had dus ook ng nooit een wedstrijd gereden in de pleasure.

We moesten aangaloperen en dat ging ook goed, tot op het moment dat hij moest mesten.
Hij stopte ineens zo maar plots in het midden van de zaak. haha
En toen ik weer door reed stak ik recht de bak over !! :o :')
Even later keek de jury naar mij van " wow ! waar heeft die gezeten?" haha :P
Uiteindelijk was ik zesde geplaats, dus dat was toch nog goed..:)

Het was natuurlijk wel een blunder die ik nooit meer uithaal ! haha :o

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 23:59

Het was geen wedstrijd, maar een proefje op een ongelofelijk lief Fjordje.
Alles ging erg goed tot op het einde. Ik was bijna klaar en hoefde alleen nog maar te groeten. Toen besloot mijn paardje maar om bij het groeten ook gelijk maar even te gaan plassen. Want ja, we staan dan toch stil. Maar volgens mij heeft ze het lang opgehouden, want er kwam geen einde aan.
Ik lag dubbel op mijn paard van het lachen net als het publiek. Gelukkig lag de jury er ook bij plat en heb ik gee puntenaftrek gekregen. :P

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 09:33

Dat ik, op mijn allereerste wedstrijd, met mijn mooie nieuwe witte rijbroek in de modder belandde. Om dat mijn paard een beetje al te fris was... :Y)

anuschkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 13:14

Ik heb een keer zo gelachen met een wedstrijd van mn zusje. Ik ging regelmatig mee om te groomen en voor te lezen. Losrijden ging superlekker en mn zusje en haar paard waren helemaal relaxed. Op een gegeven moment was het E-B-E grote volte en dat herhaal ik (zoals altijd) en ik zie ze op een gegeven moment gewoon langs de A rijden :? dus ik kijk nog een keer in mn boekje, ja echt E-B-E dus ik gil dat nog een keer, mn zusje kijkt echt achteloos om van "huh? oh *** daar ben ik al voorbij!" en die schiet echt keihard in de lach! _O- Ondertussen een ronde verder toch de volte gereden, helemaal in een stuip van het lachen en ik dus ook. Op een gegeven moment ben ik zo aan het kijken of ze wel doet wat ik zeg dat ik helemaal vergeet verder te lezen := hahahaha! Heeft ze dus twee keer een extra rondje gereden hahaha! _O- Gelukkig was ze niet boos en kon ze alleen maar heel hard lachen! Weet niet meer wat de jury ervan vond, de tweede proef ging wel super en had ze 2 wp! +:)+

KSAC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 13:43

Nu ik! xd

2e wedstrijd met mijn pony moesten we rechts afslaan, maar ik ben soms gewoon echt heel heel blond, dus wat doe ik, ik ga linksaf. Dezelfde fout had ik al gehad met de teamday (soort wedstrijd met verschillende onderdelen zoals dressuur springen stoelendansmet balken dan xd en behendigheid, wat je dus met z'n tweeën doet) met dezelfde proef! Ik voelde me echt heel stom, ik riep ook heel hard verdomme door de bak xd

En mijn pony is nog al een pony die behoorlijk doorloopt, dus ik had bedacht dat ik d'r eerst 20minuten ging longeren en daarna een uur van te voren erop. Pony rustig en netjes aan de teugel, heerlijk rijden. Ik start m'n proef, staat er op het protocol: 'Mag iets doorlopen en meer activiteit. Ik was wel 2 x eerste, haha! :Y)

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 16:16

Vol overtuiging de ring inrijden terwijl degene voor me nog niet had afgegroet. :(:)
Zo asociaal, k schaamde me dood.