Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
werkt bij mij wel altijd maar ik heb zo en zo niet zo heel snel zenuwen
Sjonniej schreef:Kan prima, bedenk alleen dat je je beperkingen hebt. Een pony beweegt nu eenmaal niet zo ruim en heeft minder uitstraling. Deze punten mis je en zal je er dus aan moeten rijden.
Als een paard als Totilas een simpele volte loopt, krijgt hij op zijn gangenwerk en uitstraling een hoog cijfer. Als jouw pony relatief gezien (dus in verhouding tot wat hij kan) dezelfde volte laat zien, zal jij nooit hetzelfde cijfer krijgen omdat je mist aan uitstraling.

Urielle schreef:Dat ben ik toch echt niet met je eens Sjonniej, ik ken menige pony die een fantastisch sportpaard was geworden als hij maar 20 of 30 cm groter was geweest
Sjonniej schreef:In verhouding tot zijn maat is hij dan erg ruim. Maar in verhouding tot het paard mist hij alsnog ruimte.
Mijn pony heeft ook erg veel ruimte in zijn gangen, maar als er een dressuurpaard met ruime gangen voorbij gedraaft komt, dan vallen zijn gangen toch behoorlijk in het niet. Terwijl zijn gangen in een clubje pony's misschien juist zouden opvallen.
Daar kunnen maar weinig paarden tegenaan en ik ken toch ook wel wat kwijlbokken in paardenmaat. Urielle schreef:Sjonniej schreef:In verhouding tot zijn maat is hij dan erg ruim. Maar in verhouding tot het paard mist hij alsnog ruimte.
Mijn pony heeft ook erg veel ruimte in zijn gangen, maar als er een dressuurpaard met ruime gangen voorbij gedraaft komt, dan vallen zijn gangen toch behoorlijk in het niet. Terwijl zijn gangen in een clubje pony's misschien juist zouden opvallen.
Ik weet echt pony's die als ze maar in de paardenmaat gevallen waren zo naar Anky hadden gekund. Zoveel beweging, rek, elasticiteit en gummie...Daar kunnen maar weinig paarden tegenaan en ik ken toch ook wel wat kwijlbokken in paardenmaat.
Je word ook een beetje aangekeken door het publiek met zo'n kleine!
). Alsnog 182 punt. Het mocht van mij iets vlotter maar was wel tevreden. 2de proef weer 182 gereden. Werd hiermee 4de en 5de van de 12. Ben mega trots op mijn kleine D pony! Onze eerste wedstrijd tussen de paardjes was wel een sucses.
)