__PSM__ schreef:Dan vind jouw instructeur dat je direct vooraan mee moet kunnen rijden in een klasseDaar heeft hij gelijk in, maar lang niet iedereen gaat met die instelling, sommige mensen gaan onbevestigd een klasse in en vinden het dan geen probleem om daar iets langer in te blijven....
Het is maar net op welke manier je je wedstrijden wilt rijden....
Zolang je dan als ruiter maar niet op de jury gaat lopen fitten, vind ik hier geen probleem aan hoor
Ik denk net als PSM. Okee, het gaat hier om een overstap van B naar L. Daar zit niet heel veel verschil in qua oefeningen en moeilijkheidsgraad. Van M1 naar M2 bijvoorbeeld wel. Veel meer oprichting en verzameling, veel moeilijkere oefeningen, snel opvolgend. Er zijn een heleboel mensen die denken, ach, in de lagere klassen ben ik ook overgegaan terwijl ik er eigenlijk nog niet helemaal aan toe was, dat kan nu ook wel. En vallen vervolgens gevoeglijk door de mand, met verliespunten erbij.
Ik ga echt pas over als ik denk dat we er beiden aan toe zijn, en ja, 10 meter kunnen wijken. Als je dat kunt, kun je vijf meter ook...
Daar heeft hij gelijk in, maar lang niet iedereen gaat met die instelling, sommige mensen gaan onbevestigd een klasse in en vinden het dan geen probleem om daar iets langer in te blijven....
Zaterdag moet ik weer, hopelijk gaat het dan net zo lekker.