Marliesje schreef:Wat ik zo vreemd vind is dat ze een blauwe tong kunnen waarnemen op een röntgenfoto.
ze keken met rontgen én gewoon met het blote oog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Arabesk schreef:ksb schreef:Mijn conclussie: mensen die het gebruik van deze optoming nog nooit toegepast hebben,mogen hun mening geven,maar de mensen die wel die kundigheid hebben niet te beoordelen,want dat kan je ronduit niet!(beetje offtopic!)
alle mensen die tegen stierenvechten zijn, moeten eerst zelf hebben leren stierenvechten, anders mogen ze geen mening hebben

Leonora schreef:Ben persoonlijk een echte tegenstander van S&T, kan me niet voorstellen dat zo berg ijzer plezierig zit in een paardenmond.
Ben iedere week naar wedstrijd en constateer dan ook steeds weer dat minstens de helft van de paarden met S&T in hun mond, hun mond open hebben, hun tanden laten zien of echt kwijlen. Dat zijn voornamelijk de paarden die van het achterbeen aflopen en hun gewicht in de ruiterhand leggen, maar die hebben dan wel degelijk last van de S&T, terwijl die optoming op dat moment niets oplost.
Leonora schreef:Ben persoonlijk een echte tegenstander van S&T, kan me niet voorstellen dat zo berg ijzer plezierig zit in een paardenmond.
Ben iedere week naar wedstrijd en constateer dan ook steeds weer dat minstens de helft van de paarden met S&T in hun mond, hun mond open hebben, hun tanden laten zien of echt kwijlen. Dat zijn voornamelijk de paarden die van het achterbeen aflopen en hun gewicht in de ruiterhand leggen, maar die hebben dan wel degelijk last van de S&T, terwijl die optoming op dat moment niets oplost.

Maw je verzint maar wat...
FrankavdT schreef:Een aantal maanden geleden is er ook eens zo'n topic geweest hierover, onderstaande heb ik toen geantwoord en daar blijf ik nog steeds bij:
Niet jaloers, geen voorstander, geen tegenstander, wel even mijn belevenis:
Mijn eerste Z1 proef met een paard reed ik op trens, mijn eerste Z2 proef ook, met het 2e paard ook. Ik kreeg eens de vraag van een jurylid of dat mijn paarden de stang niet accepteerden.