Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Toen heb ik vriendelijk gezegd de proef niet te willen starten om geen onnodige druk op mijn paard te leggen. Paar dagen later nog een keer in die bak gaan rijden, en na 2 rondjes liep ze er zo langs.pharagirlke schreef:Patsy: waarom zou een jury moeten schuiven voor de ongehoorzaamheid van jouw paard? Ik heb ook een schrikkerige merrie, krijg ik geen tijd, tja jammer dan los ik het in mijn 1e proef op. Krijg ik wel tijd? Dankjewel, fijn dat je dat wil doen! (en dan ga ik ook gewoon bedanken want dat is geen verplichting voor hen)
Patsy schreef:pharagirlke schreef:Patsy: waarom zou een jury moeten schuiven voor de ongehoorzaamheid van jouw paard? Ik heb ook een schrikkerige merrie, krijg ik geen tijd, tja jammer dan los ik het in mijn 1e proef op. Krijg ik wel tijd? Dankjewel, fijn dat je dat wil doen! (en dan ga ik ook gewoon bedanken want dat is geen verplichting voor hen)
Nou, omdat ik volgens de reglementen binnen 1 minuut na het startsein moet beginnen en in die minuut kan je dus een rondje stappen, op tijd voor A aandraven en beginnen). Bovendien starten we hier geen Z maar L1 met een 4jarige. Ik denk dan, waarom mag degene voor mij wel 10 minuten door de bak heenrijden?
Ik rijd niet voor de winst, maar voor een positieve wedstrijdervaring van mijn paard, en zolang ik mij daarbij aan de regels houd zie ik niet in waarom ik me door de jury af moet laten bekken.

pharagirlke schreef:Pebbles: IMO zie ik niet in waarom je dat een beruchte jury vind, scheef is scheef... Wat heeft hij dan precies mis gedaan om "berucht" te zijn? Gebrek aan rijkunsten zie je nu eenmaal op de protocol terug.

KarinvdM schreef:Ik ga niet afzeggen omdat er een bepaalde jury zit. Niet miepen maar rijden!
(zeker als paard in kwestie niks mankeert, behalve toen giga veel stress vanwege iets op t voorterrein wat ik niet op tijd af kon laten vloeien)
Maargoed, daar zou ik dan idd gewoon voor mn eigen gevoel en ervaring wel weer binnen rijden.
.
. Maar gewoon blijven komen en me best gedaan en later reed ik 2 winspunten in 1 proef bij der
.
inkepink schreef:Toch vreemd dat je in 10 minuten tijd ruim 20 punten verschil kunt rijden......
Heb wel es 40 punten ofzo verschil gereden, bij dezelfde jury, 15 min tussen de proeven
Vond het erg knap dat de jury na drama eerste proef weer volledig blanco de tweede bekeek en beide compleet terecht gepunt had