jouw eerste wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

UvantesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 17:14

Ghehe. Super? :}

Ik had afgelopen zaterdag wedstrijd.
Voor 't eerst in de B. Heb met mijn knol al wel een keer onderling op de manege gereden dressuur. En ook met manegeknollies stuk of 16 keer.

Maar hij heeft dus een nogal vervelende tik; naar stal rennen.
Tsja. Hoopte dat het goed ging, maar dat ging het dus niet.

Met inrijden vloog hij ineens naar stal toen een paard naast hem raar begon te doen. En niet een beetje HARD ook zeg ;o
Maargoed, daarna nog even gewoon gereden, en de ring toch maar ingegaan. Voelde goed aan maar toch sprong hij over het hekje heen en rende weer naar stal. Ik mocht daarna nog verder rijden van de jury, echt heel aardig, maar dat had geen zin.. en het liep ook veelste veel uit anders.. (A)

Maargoed. Dat was dus mijn eerste wedstrijd. :P
Het helpt wel dat je er ook gewoon niet teveel van verwacht, ik wist haast dat hij dit ging doen. ;)

Mandau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 17:26

Mijn aller eerste wedstrijd!

Het is 7 oktober 2007 in Angeren wanneer ik voor het eerst ben gestart met mijn E-pony Mandau, die ik toen 1 jaar had.
Ik was stik zenuwachtig. Ik had alles lekker zelf gedaan, gevlochten gepoetst en opgezadelt. En daar gingen we.
Tijdens de proef heb ik genoten. Ik straalde helemaal. Ik reed daar, met het paardje dat iedereen zo mooi vond/vind. De bak was op dat moment helemaal van mij. Ik moest het helemaal in me eentje doen. Ik kende de proef bijna uit mijn hoofd. Ik reed daar niet met Mandau, nee, we danste. Op de achtergrond hoorde ik de lezer, maar het was mijn moment!
Ik had altijd goed op gelet bij de wedstrijden die bij op mij op de vereniging werden gegeven. De goede ruiters zeide na de proef altyd als mensen er na vroegen: "het ging goed, maar niet top!". En dat was ik ook zij!
Ik werd uit eindelijk 2 x 1e met 2 dikke winsp.

Ik heb de B in 5 wedstrijden gehaalt, Mijn 1e L1 wedstrijd ging ook fantastisch, meteen 3 winsp.
Dat was echt een prachtige tijd.

Inmiddels rijd ik M1. Ik ben al een tijdje M2 startgerechtig. Maar Omdat ik straks vlug de M2 door wil, en in de Z ook echt wat wil kunnen laten zien, wacht ik nog even met overgaan, dat het er echt van af spettert.