u_nnamed schreef:In de disciplines dressuur, springen en eventing mag je een hengst uitbrengen wanneer de deelnemer de 12-jarige leeftijd (op ponywedstrijden) of 14-jarige leeftijd (op paardenwedstrijden) heeft en geklasseerd is OF is geweest in de klasse L2 dressuur, de klasse L springen of in de klasse M eventing. In de discipline mennen geldt dat een deelnemer een hengst mag uitbrengen wanneer de deelnemer de 14-jarige leeftijd heeft bereikt. Het is FNRS-ruiterpaspoorthouders niet toegestaan om een hengst uit te brengen op wedstrijden.
@ mo_van_dijk
dit kopier ik van de site ik heb alleen even de letters OF groter gezet dus voordat je ,mij beschuldig dat ik niet goed lees denk ik dat je zelf maar even je bril moet gaan poetsen
Unnamed, het gaat in dit geval niet alleen om het woordje 'of' maar ook om dat stukje ervoor. Ik heb het even vet gemaakt. Behalve de leeftijd gaat het er dus ook om dat je L2 geklasseerd bent of ooit geweest. De tweede of slaat dus op het geklasseerd zijn ipv op de leeftijd.
Mo_van_dijk heeft in dit geval 100% gelijk, dus het is niet zo netjes om iemand zo aan te spreken terwijl je zelf inderdaad niet goed leest.