Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Olivierlover schreef:Yvank_ schreef:
Ben scheren we wel op , en manen en staart wassen we en hangen los
is het niet zonde om z'n mooie grote sokken af te scheren dat is toch juist echt haflinger dat is toch een typische kenmerk?
Helma_Amber schreef:Heb ik ook een keer gehad met de mijne in het L1. Kreeg ook een 6 omdat hij veel te dik was. Nou is die van mij ook een stevige jongeman en wordt hij al rond als hij alleen nog maar naar eten kijkt. Op dat moment was het winter en hij was hij lekker dun voor zijn doen, dus ik vond het maar apart.
Het is gewoon een stevig type paard net als die van jou, dat is het ouderwetse type, maar dat snappen sommige jury's niet helemaal.
Blijheid schreef:Ik heb wel eens iemand gezien met een voorlezer die er met groeten achter kwam dat de peesbeschermers nog om zaten.
Voorlezer: "X halthouden groeten, en blijven staan! Blijven staan!"
Ruiter : *kijkt verbaasd opzij*
Voorlezer:" Blijven staan! Blijven staan!"
*voorlezer rent de bak in, doet de peesbeschermers af, pony blijft doodstil staan*
*voorlezer rent met peesbeschermers de bak weer uit*
"Voorwaart is arbeidsdraf*
Etc
Toen moest de jury vooral heel erg lachen.
Maargoed, terug ontopic!
Ik kwam zo uit het springen, alleen ander zadel op zn rug, maar de pees en strijkjes zaten nog om
De jury echt zo kloppen op het raam en wijzen... Ik zo van
en mijn vader zo van
Toen kwam de jury zo naar buiten: "Je peesbeschermers moeten af!" "Huh? Moet dat dan?" Vroeg mijn vader
hahaha