Urielle schreef:dorieeen schreef:Ik doe het zelf ook wel eens, maar alleen bij de gene die mij bijna omver rijden ghehe, maar ik rij vaak ook gewoon wel de lijnen die ik wil rijden tijdens het losrijden, & ben gewoon echt helemaal geconcentreerd op m'n pony. & tja soms knal ik dan bijna tegen iemand aan, maar dat is toch logish? vaak zijn inrijtereinen best wel klein dus dan heb je dat, ik heb liever paar keer bijna een botsing dan dat m'n paard niet goed los is.
Tof ben jijIk weet heel wat ruiters die alle moeite doen om hun paard een beetje op hun gemak te krijgen tussen het losrijden met anderen en jij bonkt iedereen gewoon ondersteboven? Vind ik echt echt echt niet kunnen. Veiligheid gaat voor een winstpunt!
Nee zo bedoel ik het niet ik let wel op, maar soms knal je bijna tegen iemand aan, op inrijtereinen rij je elkaar sowieso altijd in de weg. & moet je rekening houden met anderen. & als ik een keer van hand verander wil ik daar best een kronkeltje in maken om om iemand anders heen te rijden.
& ik zeg; maar alleen bij de gene die mij bijna omver rijden. Ik let heus wel op hoor & zou niet als een of ander arrogant kind tegen iedereen op rijden, maar soms rijden ze je gewoon expres voor de voeten. En ga me niet vertellen dat je nog nooit bijna een botsing gehad hebt want dat kan niet.
Ik zou trouwens ook niet onder de indruk zijn van de Z ruiters, als ze mij meer dan 1 keer bijna omver rijden zou ik er gewoon wat van zeggen.

Ik weet heel wat ruiters die alle moeite doen om hun paard een beetje op hun gemak te krijgen tussen het losrijden met anderen en jij bonkt iedereen gewoon ondersteboven? Vind ik echt echt echt niet kunnen. Veiligheid gaat voor een winstpunt!
Ik schiet natuurlijk niet voor iemand langs die in galop is of in een middendraf is, maar als ik rustig draaf, & die gene stapt, dan kan ik daar makkelijk in een middendrafje voorlangs. iedereen heeft wel eens bijna een botsing.