Geen of maar 1 commentaar op protocol

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tes82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:08

Erg jammer dat er geen commentaar op je protocol stond. Juist het commentaar is idd vaak leerzaam.

Wat hierboven gezegd wordt ben ik het wel mee eens, bij een 3 weet je vaak wel wat er mis ging, maar juist bij een 5 of een 6 wil je toch graag weten waarom je dat cijfer krijgt.

Ik heb vandaag ook wedstrijd gehad. Op mijn ene protocol (189 puten) stond hélemaal niets, terwijl ik ook een storing had. Zelfs dat stond er niet op. In mijn andere proef had ik 209 punten, maar die jury had wél de moeite genomen om zelfs soms bij een 7 extra tips neer te zetten.

Marije_jiplover

Re: Geen of maar 1 commentaar op protocol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:25

Het is inderdaad erg jammer dat er zo weinig commentaar op je protocol geschreven is.
Zeker bij een dergelijk protocol had ik mijn schrijver een lamme pols bezorgd waarschijnlijk.

Snowrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:02

Ik kan me voorstellen dat je baalt van het gebrek aan commentaar! Daar leer je juist van....
Ik zou dit zeker weten opsturen naar de KNHS!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:29

Gisterenavond op de bijscholing is er nog eens gehamerd op het feit dat veel coupons zonder commentaar terug komen. En dat het toch echt wel de bedoeling is dat je er iets bij schrijft.