KarinvdM schreef:Dat is dan de ruiter zijn eigen fout. Ik laat altijd best veel opschrijven. En ja, ik weet dat veel mensen het protocol niet of amper lezen, maar toch blijf ik commentaar geven en graag op een manier dat de ruiter er ook iets aan heeft en dat ze er wat van leren. Maar vaak zie ik dezelfde ruiters in de ring en als ik dan zie dat ik gewoon iedere keer weer dezelfde dingen kan laten opschrijven...
Ik durf te punten, ik stuur in alle klassen, B t/mZ, mensen met winst, dubbele winst en soms bijna 3 winstpunten naar huis. Maar ook zonder winst en met bijna verlies. Je moet wel wat laten zien om hoge punten te krijgen.
Als je in het B en L te hoog gaat punten lopen er heel veel mensen vast in het L2 en M1 en die snappen er dan niets van omdat ze eerder wel hoge punten kregen.
Vaak wordt er veel te mat gereden, verruimingen zijn vaak er minimaal. Ik laat dan vaak op de coupon zetten dat men de overgangen duidelijker moet markeren, dus duidelijk vertrekken en duidelijk weer teug, maar bijna niemand doet het...
Durven te punten is oké, maar blijf wel reëel!
Geheel met je eens, behalve met dat vastlopen in L2 en M1 dat is niet iets waar jij je druk over moet maken en is geen reden lager te gaan zitten met je punten in de B en L1
Als rijders dan bij je komen met waarom ze vastlopen kan je altijd een verhaaltje vertellen over school
dat in klas 1 "ja" volstaat en in klas 2 je moet antwoorden met "ja, omdat...