Vjestagirl schreef:Wat heel erg goed werkt (maar best een beetje gemeen is) tegen heel erg veel van dit soort ergernissen, is gewoon ff een rood strikje in de staart knopen, het liefste op een paard wat flink zuur kan kijken. Dan heb je vaak alle ruimte
dat vind ik enorm egoistisch. Dat is bedoelt voor paarden die daadwerkelijk achteruit slaan. Als iedereen denkt dat te kunnen gebruiken voor meer ruimte wordt het op een gegeven moment niet meer geassocieert ermee wat en gevaarlijk is en gewoon een belachelijke reden is als je paard niet slaat.
Daarnaast heeft dat niets met het paard aan de hand stappen te maken heeft.
helemaal mee eens bulck
klnkt erg bekend!
Tenzij je je groom ook in een wit pak wil steken met laarzen.
Of van die mensen die bij een hindernis gaan staan (Lees: een meter van de hindernis af, zodar er nog net een smal doorgangetje is voor de ruiters) Maar goed, verder probeer ik me over zulke dingen niet té druk te maken
(let wel: dat is iets wat me hier op valt, kan heel goed zijn dat dat in een andere provincie compleet anders is)
Draven en galopperen heeft voorrang boven stappen
Op de rem gaan omdat iemand er per se meer mee moet nemen? Dacht het mooi niet. Ik zal me netjes aan de rijbaanregels houden en alles wat in de weg rijdt/loopt/stapt moet maar maken dat ze weg komen.
)
En daar had niemand een probleem mee omdat ze het alternatief kende
Zie mijn lesgeefster ook woensdag pas weer