les geven op wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:47

Zoals ik vd week hoorde van stalgenoot:

Trainen doe je thuis maar, als je op concours nog moet leren paardrijden hoor je niet op concours thuis... :+

(dan heb ik 't dus niet over enkele opmerkingen...)

TakeThat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:58

Ach ik kan me er niet aan storen hoor, zolang de maar niet over heel het terrein bleren.

Look_at_Me

Re: les geven op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:14

Ik stoor me er ook wel eens aan, je hebt ook wel eens van die kakelende moeders die dan midden op het terrein gaan lopen en hun kind nog een half uur les zitten te geven (en dan zo hard mogelijk, en dan zijn ze meestal ook nog zo boos op het kind dat die soms ook nog gaat huilen...).
Zoies vind ik altijd wel irritant, maar als iemand gewoon aan de kant staat en gewoon praat tegen iemand, en zo een half uur les geeft maakt me niet zo veel uit. :)
En een paar instructies geven aan iemand maakt me al helemaal niet uit, doet iemand van stal ook vaak bij mij. :) En ik ook bij anderen van stal. :)
Dus als ze het maar niet zo hard doen, en me niet in de weg lopen, en heb ik geen last van. :)

VEGASS

Re: les geven op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 20:16

ach waar hebben we het over. Doe gewoon je ding. Als je in de les rijd wordt er toch ook van alles rond gegild naar anderen en is dat toch ook niet irritant= Gewoon rijden en zorgen dat je er boven komt, zonder dat je les had. Hebben ze het nakijken. Als ze zich maar aan de bakregels houden, dan zeg ik er wel wat van.