om 22.00 starten, wel of niet doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:01

___Sanne schreef:
Ik heb het één keer gedaan en vond het geen succes. Ik kan me ook voorstellen dat de stalhouder het ook niet prettig zal vinden als mensen om 12 uur 's nachts nog een terug komen van wedstrijd. Dan zijn wel alle paarden van slag omdat dit normaal niet gebeurt, inclusief je eigen paard. (bij ons op stal rijden er niet veel mensen vaak wedstrijden)

Mijn paard is niet van slag als t een keer laat word hoor... Valt reuze mee, scheeld dat ze niet kunnen klokkijken ;)....
Voor een stalhouder kan t idd vervelend zijn, maar aan de andere kant, als je t vooraf even aangeeft en niet blijft hangen hoeft dat volgens mij geen probleem te zijn...

bokken123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:13

Ik moest een keer om 21.45 starten en ook nog een keer om 21.00 uur.
En ik rij bij de pony's ik vind dat ze er wat rekening mee mogen houden, want wij moeten weer naar school.
Het was gelukkig wel op een zaterdag, maar ik moest ook een keer om 20.15 starten op een zondag.
Voor mij niet zo erg, maar als een kind van 8 ofzo zo laat moet starten. ;)
Maar ik heb gewoon gereden, en het ging wel goed.
Die van 21.45 was Regionale, dus dat was ook nog 1 uur rijden. en 1 uur terug. ;)

passieX

Re: om 22.00 starten, wel of niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:04

Tja, er zijn soms echt rare tijden. Om kwart voor 10 's avonds nog op een ponyconcour starten op zondagavond..! :? Vond dat zelf wel erg slecht geregeld..
Maar ik zou gaan.

DendroFleur

Re: om 22.00 starten, wel of niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 22:09

Op zich zijn mijn paarden het wel gewend om 's avonds nog aan de bak te moeten. Kom regelmatig na middernacht thuis. Of door een training die pas om 22.30 begint of omdat ik een training 3 uur van huis heb gehad. Maar ik zou het onredelijk vinden als mensen na 22.00 moeten starten en dan moeten betalen als ze het afzeggen. En inderdaad pensionsstallen willen graag rust 's avonds. Nu moet je dus andere mensen lastig vallen.