Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat is mijn haardracht bij wedstrijden 

c_alsemgeest schreef:Donut, haar eromheen wikkelen, panty erover tegen sprieten, de hele handel vastspelden, en dan een zwart parelnetje eromheenDat is mijn haardracht bij wedstrijden
Netjes met strik vind ik ook altijd erg pony-achtig
Maar misschien wel eens een idee 
sylXuni schreef:Die panty is nieuw voor mijMaar misschien wel eens een idee
Met los haar/ staart etc. zou je mij ook nooit zien, vind het gewoon niet netjes... Paard in de knotten, ik ook
Ik heb zelf blond haar, dus neem ik een hele lichte panty, maar bruin, zwart e.d. is ook overal te vinden. 
JaneJansen schreef:lnda_ schreef:Je hebt ook netjes die je helemaal over je hoofd moet doen, voor de mensen met lang en dik haar, je doet je haar in het netjes en pakt aan de onderkant het haar vast doet er een elastiekje(niet gewoon een normale maar eentje met iets aparts) en dan lijkt het net of je een mooie knotje heb met een netje, kost ook bijna niks geloof k
Deze had ik vroeger ook, volgens mij was dit toen het enigste soort haarnetje. Voordeel is dat je cap erover heen gaat en dan kan het netje niet uitzakken.
lnda_ schreef:Ik denk gewoon het voetje erafknippen met een stukje extra en dan een elastiekje om het extra stukje panty doen? anders zou ik het ook niet weten

Hoe krijgt iedereen dat toch voor elkaar vraag ik me af...