Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Dus dat wordt gewoon zonder. Hij heeft er in ieder geval in de wei met nat gras totaal geen last van en aangezien rengalop niet in een proefje zit
, zie ik wel hoe het hem afgaat als ik erop zit! M'n vorige paard had ook geen ijzers; die was bijna Z startgerechtigd, liep op alle ondergronden en had (bijna) altijd min. een 7 voor z'n gangenwerk...
sjanien schreef:Ik ga dit seizoen voor het eerst zonder ijzers starten. Ik zie veel mensen hier zonder ijzers rijden. En ik ben ook van mening dat een paard zonder ijzers minder glijd dan een paard met ijzers en stiften.
daffodil schreef:Maar B en L moet makkelijk zonder ijzers kunnen.

nu met ijzers gaat het ook goed maar alleen als het gras nat is loopt mijn paard heel voorzichtig omdat ze anders bang is uit te glijden
Elisa2 schreef:Ik zit hier ook over te twijfelen voor het outdoorseizoen..heb altijd zonder ijzers gereden en dat ging prima.Maar straks in de M2 moet je de overgangen galop-stap doen en ik ben bang dat hij dan wel gaat glijden.Ik weet ook niet wat wijsheid is..

Lis_Ol schreef:vorig seizoen heb ik zonder gereden, wil het dit seizoen weer proberen, en als het toch niet zo gaat, zet ik hem alleen voor op ijzers. even afwachten dus