ben je dus ook niet verplicht om te promoveren.En je punten worden dus ook in de lagere klasse gewoon doorgeteld.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:Mir, je kunt dus beter nu al een keer M gaan rijden, dan ben je straks weer L+0, ipv L+29 en B+0. En zolang je niet met Ultra gaat springenben je dus ook niet verplicht om te promoveren.
En je punten worden dus ook in de lagere klasse gewoon doorgeteld.

Miriam schreef:Sussie85 schreef:Ik neem aan dat de regel van niet hoeven promoveren bij één startkaart geldt voor één springstartkaart en dat als je daarnaast met een ander paard een dressuurstartkaart heb dit niet meetelt.
Een startkaart is een startkaart, er bestaat niet zoiets als een dressuurstartkaart.... (dus nee, ook als je met een tweede paard alleen dressuurt moet je promoveren)


je rijdt toch met een doel... daarnaast zijn er zat die in de M niet meekomen qua capaciteit en dan lekker in de L blijven, want daar halen ze nog wel prijzen...... nee ik zie het nut echt niet! 
TeeGee schreef:Mag ik dan ook op 1 dag L en M springen voor de prijzen?
).



Je mag gewoon starten zoals je altijd hebt gedaan, en daarnaast mag je in de klasse eronder ook gewoon voor de prijzen rijden. Pas als je aan het maximum aantal winstpunten in die klasse zit (nu 30, wordt 40?) mag dat niet meer en krijg je dus de situatie zoals het nu ook is. Alleen als je maar met 1 paard springt, telt die maximumregel niet.
.... snap ook niet goed de beweegreden ertoe, maar goed..