Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gjilke schreef:@ Ashley: het is juist andersom. Bij de eerste deelnemers (of het nu dressuur, trampolinespringen of turnen is) zijn jurys voorzichtiger met punten uitdelen. Zie ook de link die in mijn bericht staat En het bijna weer doet, eerst kon ik de Quests niet vinden, toen vond ik ineens allemaal leuke stukjes in oude nummers, toen wou de scanner niet, en nu heb ik ruzie met Dreamweaver. Maar de dag is nog niet voorbij zullen we maar zeggen
Ik geef zelf toe dat ik dat ook altijd deed, maar je rijdt er voor jezelf en zoveel mensen gaan zich druk maken als er iemand in hun rong zit die 'o zo goed is'. Probeer daar niet op te letten en rijd gewoon voor jezelf
sam_amore schreef:ik denk als je met 7 boeren knollen start die niet nagefelijk lopen en jij komt als eerst (dus de jury heeft die paarden nog niet gezien) zal ze jou normaale punten geven en die anderen lager.. maar alsje als laasten start en ze zien eerst die boeren knollen dan is het wel een verscheel en zal het gemidelde omgaan. want dan is e jury die boere knolle gewend en zullen ze jou proef wel mooier vinden.. DENK IK!!!! :p