Hoe proefgericht rijd jij?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WinBinChes

Re: Hoe proefgericht rijd jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:02

Ik snapte de vraagstelling niet. Haha! Maar ik rijd wel heel bewust mijn proeven op wedstrijden. Alleen ben ik soms daarin onzeker wat ik moet doen. Afgelopen zondag net 5 min te kort ingereden, hij was heel fijn bij het losrijden, maar in de proef was ik niet tevreden. Hij was er steeds net niet erdoor. Achteraf had ik hem er gewoon even door heen moeten zetten, maar heb dat niet gedaan. Wel over nagedacht trouwens. Daarbij moeten zowel paard als ik echt even in het wedstrijd ritme komen die we nog niet hebben gehad. Te onregelmatig op wedstrijden geweest. dat gaat nu ook vaker gebeuren en dan verwacht ik in de proeven ook wel verbetering.

Thuis train ik niks uit de proeven. Daar is hij te slim voor.

I_Love_Kyara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:24

ik reed eerst ook altijd heel slordig enzo hoeken afsnijden etc. maar nu leer ik zo ook uit m'n hoofd en oefen ik ze ook met mijn pony enzo Knipoog

justmenatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:28

Momenteel niet omdat ik niet rijd.... Maar was er altijd wel bewust mee bezig met netjes de hoeken in rijden, op de letters vloeiende overgangen. Netjes buigen etc. en niet omdat ik proefjes rijd maar gewoon omdat je dan met een doel rijd