Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KarinvdM schreef:crossmonster schreef:Niveau ruiter is ook niet van belang, er staat wel een kleine boordeling van de ruiter op het protocol, maar deze telt niet mee
Nou, dat is wel erg kort door de bocht, zo simpel is het natuurlijk niet. Een betere ruiter kan een paard beter voorstellen dan een minder handige ruiter.
Ik doe misschien mee met mijn dan 4-jarige. Maar ik wacht eerst af hij hij zich ontwikkelt. Als ik niet verwacht voldoende punten te kunnen halen dan neem ik hem niet mee.
listiglistje schreef:De mijne is nu met 3,5 al rond de 1.75 m
KarinvdM schreef:listiglistje schreef:De mijne is nu met 3,5 al rond de 1.75 m
Dat is mij toch echt te groot hoor!
Ik heb een Jazz gehad die uiteindelijk 1.80m is geworden, maar echt handzaam is dat niet.
ik heb nooit eerder een pavo ofz gereden, dit is mijn eerste echte sportpaard

AronenLoutje schreef:Ik meld me ook al Pavo deelnemer volgend jaar voor de 4-jarigen. Heb een fijn beestje (trento x montecristo) best sensibel maar wel braaf hij kan fijn lopen maar is niet al te groot (1.63). Doe ook zeker mee voor de ervaring. Is op ander terrein vaak een tijdbom maar als je er eenmaal opzit valt alles mee![]()
En dat opstapprobleem... ja dat ken ik ook! In het begin kon ik hem niet eens aanraken als ik er opzat ja dan moet je soms even tot 10 tellen. Opstappen gaat thuis nu best goed, ergens anders is t nog even lastig.

xsimone schreef:Wat moet je allemaal tonen?