het ergste was dat we daar al 3 dagen waren, de eerste dag deed ie het prima, 2e dag was de wedstrijd -deed die het dus mega slecht- en de derde dag weer goed...
wat een knol ook
maargoed, volgende keer beter
;) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wat een knol ook
;)

Vervolgens was ze helemaal in paniek en over de zeik, dat ik het niet meer goed kreeg en heb afgegroet.
, de week daarvoor had ik een voor m'n gevoel heel goede proef gereden en had hele slechte punten. Wat voor punten ik nu wel niet zou hebben, was zo verdrietig. Punten vielen gelukkig wel mee
.
Ehm, dat was wel even balen, snel met zeep het meeste er af gepoetst en mijn proef gereden met een hele ranzige vlek in mijn broek. In het vervolg misschien maar een extra broek mee nemen?
MarchaL schreef:Vandaag had ik toch wel een hele mooie; mijn vriend en ik gingen mijn paard samen op de trailer zetten. Vriend loopt met paard trailer in en ik wil de stang er achter doen. Precies op het moment dat ik er helemaal achter sta wordt mijn paard zenuwachtig en schijt heel mijn witte wedstrijdbroek onder haha![]()
Ehm, dat was wel even balen, snel met zeep het meeste er af gepoetst en mijn proef gereden met een hele ranzige vlek in mijn broek. In het vervolg misschien maar een extra broek mee nemen?

. Ik riep nog uit de trailer W... wat heb je met zn manen gedaan?
We hebben met alle andere ruiters aangifte gedaan, maar tot op de dag van vandaag is daar nog niks uitgekomen.