Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rowo schreef:Als ik kijk naar de ruitersportzaak bij ons in het dorp; heel veel rijkleding wordt verkocht aan mensen die niks met paarden hebben. Zelfs de nieuwste rijbroek van eurostar, wordt verkocht als skinny jeans. Ja je gelooft het niet, maar het is echt zo. En ik denk dat dat met dit jasje ook zo zal zijn.
zou me kapot lachen...
arans schreef:Grappig voor 500
_Daniella schreef:rowo schreef:Als ik kijk naar de ruitersportzaak bij ons in het dorp; heel veel rijkleding wordt verkocht aan mensen die niks met paarden hebben. Zelfs de nieuwste rijbroek van eurostar, wordt verkocht als skinny jeans. Ja je gelooft het niet, maar het is echt zo. En ik denk dat dat met dit jasje ook zo zal zijn.
dat is maf....zou me kapot lachen...
maar het is een prachtig jasje...
vind t wel raar waarom ze zoiets zouden maken terwijl je eht niet eens mag dragen bij eenw edstrijd
rowo schreef:arans schreef:Grappig voor 500
Ja heb het al eens gezien... mensen die dat bedrag er voor neerlegden (was overigens iets anders dan dit jasje).
@ daniella: ik kon het me ook niet voorstellen. Maar hij zei; ja jij weet dat het een rijbroek is, maar 9 van de 10 weet dat niet. En eigenlijk heeft ie wel gelijk.

astridastrid schreef:Wow, deze mag dus niet?
Fe_m_ke schreef:In Bit (december) staat een interview met Marjolein Cho Chia Yuen en daarin zegt ze over het wedstrijdjasje: ''Ik heb het uiteraard vooraf nagevraagd, dit mag van de KNHS. Het zou stom zijn om een onverkoopbaar jasje op de markt te brengen.''
dus ik snap niet dat de KNHS later dan weer zegt dat het niet mag, terwijl ze dus al van het bestaan van dit jasje afwisten!
Fe_m_ke schreef:In Bit (december) staat een interview met Marjolein Cho Chia Yuen en daarin zegt ze over het wedstrijdjasje: ''Ik heb het uiteraard vooraf nagevraagd, dit mag van de KNHS. Het zou stom zijn om een onverkoopbaar jasje op de markt te brengen.''
dus ik snap niet dat de KNHS later dan weer zegt dat het niet mag, terwijl ze dus al van het bestaan van dit jasje afwisten!
)
Ik vind het in een woord een verschrikkelijke collectie (vind het opzich wel mooi, maar volgens mij is niet eens alles wasbaar), je betaald alleen maar het 'merkje' en voor een simpel truitje of vestje zit je ver over de €100,- Het ligt al bij Vrielink in Apeldoorn.