Lie-Len Allegra, mag dit jasje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: Lie-Len Allegra, mag dit jasje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:21

Als ik kijk naar de ruitersportzaak bij ons in het dorp; heel veel rijkleding wordt verkocht aan mensen die niks met paarden hebben. Zelfs de nieuwste rijbroek van eurostar, wordt verkocht als skinny jeans. Ja je gelooft het niet, maar het is echt zo. En ik denk dat dat met dit jasje ook zo zal zijn.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:27

Grappig voor 500 Tong uitsteken

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:28

rowo schreef:
Als ik kijk naar de ruitersportzaak bij ons in het dorp; heel veel rijkleding wordt verkocht aan mensen die niks met paarden hebben. Zelfs de nieuwste rijbroek van eurostar, wordt verkocht als skinny jeans. Ja je gelooft het niet, maar het is echt zo. En ik denk dat dat met dit jasje ook zo zal zijn.

dat is maf.... Clown zou me kapot lachen...

maar het is een prachtig jasje...
vind t wel raar waarom ze zoiets zouden maken terwijl je eht niet eens mag dragen bij eenw edstrijd

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:28

arans schreef:

Ja heb het al eens gezien... mensen die dat bedrag er voor neerlegden (was overigens iets anders dan dit jasje).

@ daniella: ik kon het me ook niet voorstellen. Maar hij zei; ja jij weet dat het een rijbroek is, maar 9 van de 10 weet dat niet. En eigenlijk heeft ie wel gelijk.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:31

Tijdens de introductie van het merk Lie-Len op indoor Brabant werd er verteld (door Marjolein zelf) dat de kleding aan de eisen voldeden (of werd gemaakt op het moment van in de winkel liggen) om er een dressuurwedstrijd mee te rijden. Dus raar (en jammer) dat het nu dus het geval blijkt te zijn.

En ik persoonlijk ben helemaal weg van hun rijbroeken! Heerlijk stof en ook niet al te duur. Tenminste, de richtprijs zou toen rond de 130 a 140 euro liggen. Goedkoper dan Pikeur en Anky!

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:42

_Daniella schreef:
rowo schreef:

dat is maf.... Clown zou me kapot lachen...

maar het is een prachtig jasje...
vind t wel raar waarom ze zoiets zouden maken terwijl je eht niet eens mag dragen bij eenw edstrijd

Haha inderdaad heel apart, dat heb ik dus nog nooit meegemaakt. Bloos

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:31

Wow, deze mag dus niet?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:33

rowo schreef:
arans schreef:

Ja heb het al eens gezien... mensen die dat bedrag er voor neerlegden (was overigens iets anders dan dit jasje).

@ daniella: ik kon het me ook niet voorstellen. Maar hij zei; ja jij weet dat het een rijbroek is, maar 9 van de 10 weet dat niet. En eigenlijk heeft ie wel gelijk.

ja maar je zit toch emt die kniestukken enz Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:35

Was ook het eerste wat ik zei; heeft een zitvlak. Maar hij bleef er bij dat mensen die niet beter wisten, het gewoon kochten. Smaken verschillen Clown
Als rijbroek vind k ze heel mooi, maar niet als broek voor gewoon

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:44

Oh dan kan ik mijn spijkerrijbroek ook wel aandoen naar school Huilen van het lachen

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 15:30

astridastrid schreef:
Wow, deze mag dus niet?

Nog niet, ze zijn dus wel bezig met aanpassingen in het regelement omdat er tegenwoording zoveel mooie rijjassen op de markt worden gebracht.

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 14:15

In Bit (december) staat een interview met Marjolein Cho Chia Yuen en daarin zegt ze over het wedstrijdjasje: ''Ik heb het uiteraard vooraf nagevraagd, dit mag van de KNHS. Het zou stom zijn om een onverkoopbaar jasje op de markt te brengen.''

dus ik snap niet dat de KNHS later dan weer zegt dat het niet mag, terwijl ze dus al van het bestaan van dit jasje afwisten!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 16:07

Dat is idd vreemd. Ik gok het er toch nog maar niet op.
Wat ik wel even ga doen is de KNHS nogmaals mailen en verwijzen naar dit bestaande interview, dank!

djengiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:07

Fe_m_ke schreef:
In Bit (december) staat een interview met Marjolein Cho Chia Yuen en daarin zegt ze over het wedstrijdjasje: ''Ik heb het uiteraard vooraf nagevraagd, dit mag van de KNHS. Het zou stom zijn om een onverkoopbaar jasje op de markt te brengen.''

dus ik snap niet dat de KNHS later dan weer zegt dat het niet mag, terwijl ze dus al van het bestaan van dit jasje afwisten!

die pagina uit Bit scheuren, en als ze er moeilijk over doen op wedstrijd dat interview laten zien Haha!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 00:45

Fe_m_ke schreef:

Dit had ik dus ook gelezen, wel raar dat het nu ineens niet mag, zonde ook van het jasje, ik vind hem wel mooi (en prijzig Bloos! )

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 00:57

ook ik had dat artikel in de bit gelezen. Tja, ik zou ook zeggen. Waarom zou je een wedstrijdjasje maken als deze overkoopbaar is (voor op wedstrijd).
Misschien het antwoord van de KNHS en het artikel van de BIT nog een keer naar de KNHS sturen?

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 16:04

Kan een van jullie het artikel online vinden? Ik nml niet, anders bestel ik die bit even na en scan ik het artikel in.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:14

Het jasje ligt gewoon nog niet in de winkel...

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:16

volgensmij wel hoor!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:17

Mag wel Ja Ik vind het in een woord een verschrikkelijke collectie (vind het opzich wel mooi, maar volgens mij is niet eens alles wasbaar), je betaald alleen maar het 'merkje' en voor een simpel truitje of vestje zit je ver over de €100,- Het ligt al bij Vrielink in Apeldoorn.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:42

aan de ene kant vind ik het een heel mooi jasje,
maar aan de andere kant vind ik het té voor de dressuur sport.
het klassieke is van dit jasje eraf.

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 16:35

Ik vind het jasje zelf ook wel mooi. Ik hou ook wel van wat aparts. Persoonlijk vind ik het juist leuk als de dressuur sport wat minder klassiek wordt. Het zwarte jasje witte dekje idee, vind ik wel mooi (en klassiek) maar wat meer variatie zeker met betrekking tot de jasjes ben ik erg voor!

Ik heb trouwens ook het artikel in de Bit gelezen en daarom verbaasd mij de reactie van de KNHS dan ook. Ben dan ook benieuwd hoe ze reageren op de mail over dat artikel.

En ik vind het leuk dat er hoop voor de toekomst is over een eventuele versoepeling van de kledingvoorschriften.

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:54

Bij dressuur mag het niet, dit zijn namelijk streepjes. grijs en zo mogen ook niet.