Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
palo2 schreef:En een ruiter die nog niet goed genoeg is, zal ook geen prijzen en winstpunten binnenhalen, jury kan dat echt wel zien of je er klaar voor bent of niet.
wemkelover schreef:Nou, dan gaat het achteruit met de juryleden als ze dat niet kunnen zien.
Want als een ruiter er verkeerd mee omgaat, dan is het bijna niet mogelijk dat een paard ook goed loopt lijkt mij. Of je hebt dan een superknol onder je kont.

CarolineP schreef:Er is maar 1 reden om met S&T te gaan rijden: als je paard er lekkerder op loopt!
Ik geef gewoon toe dat het stoer staat...
.
). Sommige paarden lopen fijner met, sommige fijner zonder. 3Hearts schreef:wemkelover schreef:Nou, dan gaat het achteruit met de juryleden als ze dat niet kunnen zien.
Want als een ruiter er verkeerd mee omgaat, dan is het bijna niet mogelijk dat een paard ook goed loopt lijkt mij. Of je hebt dan een superknol onder je kont.
Ehm .. Christine Wells ??
Die is GP geworden terwijl ze haar paarden ook niet al te netjes trainde
.

Pion schreef:Ik rij mijn paard ook op S&T, hier loopt ze gewoon géweldig op. Wat ik ook zal proberen op trens krijg ik nooit voor elkaar wat ik met S&T wel voor elkaar krijg. Ze gaat echt dansen.
Revanches schreef:Hoeveel ruiters/amazones zijn er wel niet die hun paarden al met stang en trens trainen terwijl ze nog eind M1/begin M2 rijden.
"Om al vast te wennen en te oefenen..."
Kelly_ann schreef:Volgens mij is mevrouw Wells pas minder netjes geworden toen de successen uitblevenCarolineP schreef:Er is maar 1 reden om met S&T te gaan rijden: als je paard er lekkerder op loopt!
Voor mij niet helemaal hoor, ben nét begonnen in het Z en er hangt idd een S&T in. Waarom?
Omdat ik er graag mee leer rijden, dit is mijn leerpaard en nu ik het Z heb bereikt heb ik de kans ermee te leren rijden.
Een verdere functie dient het op dit moment niet, mijn aanleuning is iets anders, maar op een trens loopt hij net zo fijn.
En ja, toch ook wel voor het aanzicht mijn simpele gelder wordt er toch een beetje mee opgepimp'tIk geef gewoon toe dat het stoer staat...
Kelly_ann schreef:Pion schreef:Ik rij mijn paard ook op S&T, hier loopt ze gewoon géweldig op. Wat ik ook zal proberen op trens krijg ik nooit voor elkaar wat ik met S&T wel voor elkaar krijg. Ze gaat echt dansen.
Ik moet zeggen dat ik dat toch wel frappant vind.... Wat veroorzaakt dat dansen/beter lopen dan?
Revanches schreef:Hoeveel ruiters/amazones zijn er wel niet die hun paarden al met stang en trens trainen terwijl ze nog eind M1/begin M2 rijden.
"Om al vast te wennen en te oefenen..."
Kelly_ann schreef:Pion schreef:Ik rij mijn paard ook op S&T, hier loopt ze gewoon géweldig op. Wat ik ook zal proberen op trens krijg ik nooit voor elkaar wat ik met S&T wel voor elkaar krijg. Ze gaat echt dansen.
Ik moet zeggen dat ik dat toch wel frappant vind.... Wat veroorzaakt dat dansen/beter lopen dan?