Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pashon schreef:moonfish een verhaal heeft altijd 2 kanten, zo ook dit verhaal.
vraag me alleen af waarom dit topic geopend is.
TS heeft helemaal gelijk gehad dit weet ze overigens zelf ook en de bijrijder is vaarwel gezegt waarom dan nog eens een topic openen om nogmaals je gelijk te krijgen.
Ik zou die prijzen geeneens aannemen als ik zo'n toppaard voor niks mag rijden en uitbrengen. Wie krijgt er nou zo'n kans?
judithh schreef:Pashon schreef:moonfish een verhaal heeft altijd 2 kanten, zo ook dit verhaal.
TS heeft helemaal gelijk gehad dit weet ze overigens zelf ook en de bijrijder is vaarwel gezegt waarom dan nog eens een topic openen om nogmaals je gelijk te krijgen.
is zeker een kwestie van gelijk krijgen...Not!...zoals je kunt lezen in de beginpost ben ik benieuwd hoe andere daar over denken en om te kijken of ik nou zo krom denk/doe...niets meer en niets minder.
De bijrijdster zit overigens niet op bokt, dus een reactie zal er niet komen.
Citaat:vraag me alleen af waarom dit topic geopend is.
Citaat:Ho ho! je hoord mij niet zeggen dat je dit topic geopend hebt om alleen je gelijk te krijgen ik heb de openingspost wel gelezen en lees ook wel dat je de mening van andere bokkers wilt horen wat betreft het prijzengeld van een bijrijder.
mja waarom dit hele verhaal erbij zetten, je had ook gewoon simpel kunnen vragen wat de mening is van andere bokkers wat betreft het geldprijzen/ tegoedbonnen winnen op concours met een bijrijdpaard.
verder wil ik je ook absoluut niet aanvallen en hoop ik dat je een leuke bijrijder vind voor je paard.
Dat ik het verhaal erbij zet lijkt me niet meer dan logisch, als je de "achtergrond" niet weet kun je ook geen eerlijke mening geven lijkt mij. judithh schreef:Pashon schreef:moonfish een verhaal heeft altijd 2 kanten, zo ook dit verhaal.
is zeker een kwestie van gelijk krijgen...Not!...zoals je kunt lezen in de beginpost ben ik benieuwd hoe andere daar over denken en om te kijken of ik nou zo krom denk/doe...niets meer en niets minder.
De bijrijdster zit overigens niet op bokt, dus een reactie zal er niet komen.
judithh schreef:Ben benieuwd hoe jullie hier over denken...
Bijrijdster rijd met een paard in de prijzen en krijgt tegoedbonnen voor een ruitersportzaak.
Deze amazone hoeft verder niets bij te dragen aan de kosten voor het paard en leert een boel van dit paard omdat hij ver doorgereden is en hierdoor de mogenlijkheid heeft verder door te stromen in de sport (lees Junioren)
Eigenaar rijd haar naar wedstrijden om zijn/haar kosten en heeft hierdoor zelf inkomstenderving, maar vind het leuk voor de amazone dat ze de kans krijgt iets te bereiken en verder te komen in de sport.
Nu mijn vraag...
de gewonnen "tegoedbonnen" zouden jullie die aan de amazone geven of vinden jullie dat dat bedrag besteed moet worden aan het betreffende paard?
) aan mijn bijrijdpaard besteden. Ik hoef niets mee te betalen dus ik haal al vaak muesli en andere spullen voor hem. Mijn eigen paard heeft meer spullen dan ze aankan en ik vind het erg leuk om ook dingen voor hem te kopen. mick75 schreef:Ik zou zowiezo geldprijzen in het paard investeren, of in een apart potje stoppen voor grote kosten als bijvoorbeeld een nieuw zadel of reparaties daaraan of ziektenkosten. Lijkt me niet meer dan fair. Al moet ik wel zeggen dat als ik toe zou zijn aan een nieuwe rijbroek of laarzen ik dat ook wel onder kosten voor het paard beschouw (in overleg natuurlijk). Er is immers reden dat je bijrijder bent en niet zelf een paard hebt...