Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xFrieske schreef:Ohh echt te cool gewoon, echt mooi gelukt..Maar iid de verkeerd kant, maar goed beetje milde jury mag er ook altijd wel wezen niet? als ze om zoiets al strafpunten geven, dan ga ik liever naar de springsport toe
Nibbit schreef:pres schreef:Maar echt 'stijlvol' vind ik het niet om heel eerlijk te zijn.
Ik vind het niet echt passen tussen de knotjes, witte rijbroeken en keurig gepoetste laarzen.
Dat vind ik ook
dus daarom vind ik t er nog wel bij passen.
LinZZZZ schreef:Ik vind het echt SUPER leuk!
Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan? Had je een vormpje?
Soms zie ik wel eens patroontjes maar die zijn echt lelijk gedaan.
Maar die Plaboy is echt netjes gedaan!

Cyntje schreef:Dan had ik hem persoonlijk op de andere bil gezet
_Diesel schreef:Ik vraag me alleen af of playboy zich wil identificeren met paardenkonten

Shego schreef:Trouwens kijk eens,dit lijkt mij een behoorlijk officiele wedstrijd,en dit paard heeft ookm een hartje op z'n kont
marjoleinft schreef:ik heb hier op bokt ook wel eens een pony tegen gekomen die had zijn naam op ze kont die pony hette nike en had het logo van nike er onder gechoren en volgens mij werd dat ook getolereert.
Crocus schreef:Cyntje schreef:Dan had ik hem persoonlijk op de andere bil gezet
Dan krijg je dus:
maar die kant was niet een stukje over gehouden op die bil.
Aldewereld schreef:Shego schreef:Trouwens kijk eens,dit lijkt mij een behoorlijk officiele wedstrijd,en dit paard heeft ookm een hartje op z'n kont
De amazone en paard zijn op deze foto geplakt, kijk maar naar de afdrukken die de hoeven NIET in het zand maken. Bovendien zie ik witte lijnen rondom het paard (hals en buik) dus er heeft wat knip- en plakwerk bij deze foto plaatsgevonden. Het paard heeft zelfs z'n sokken nog, staat een beetje vreemd (en misschien ook wel bijgewerkt in photoshop) Figuren op de kont van een paard vind ik altijd wat kinderlijk aandoen, kan me niet voorstellen dat ruiters in de hogere dressuur klasse's dit doen. Als jury zou ik het in ieder geval wel 'afstraffen'.
Crocus schreef:Cyntje schreef:Dan had ik hem persoonlijk op de andere bil gezet
Dan krijg je dus:

Aldewereld schreef:De amazone en paard zijn op deze foto geplakt, kijk maar naar de afdrukken die de hoeven NIET in het zand maken. Bovendien zie ik witte lijnen rondom het paard (hals en buik) dus er heeft wat knip- en plakwerk bij deze foto plaatsgevonden. Het paard heeft zelfs z'n sokken nog, staat een beetje vreemd (en misschien ook wel bijgewerkt in photoshop) Figuren op de kont van een paard vind ik altijd wat kinderlijk aandoen, kan me niet voorstellen dat ruiters in de hogere dressuur klasse's dit doen. Als jury zou ik het in ieder geval wel 'afstraffen'.