Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ze straalt helemaal. ook vind ik het erg leuk... daar train ik echt naar toe.. heerlijk.

vind het heerlijk elk weekend op concours
GoldenDream schreef:Ik kan niet eens een week zonder concoursvind het heerlijk elk weekend op concours
Ik hoor ook wel eens van mensen die 2 wedstrijden in 1 weekend hebben! Dat gaat me veel te ver!
OemmiejO schreef:Ik ga meestal 2x in de maand. Soms een maand niet en dan ineens 3x achter elkaar, maar net hoe het uitkomt.
Elk weekend lijkt me niks, ik wil ook nog weleens uit op zaterdagavond.
Ik ga misschien 4x per jaar...en heb mijn startkaart nu opgezegd, omdat ik naar een nieuwe stal ga waar ik niet op loopafstand kan starten..eerst maar eens mijn E halen en misschien een trailertje..of verhuizen naar een stal waar ze wedstrijden aan huis hebben.. 
xxxNaatjuhxx schreef:denk ook dat je paard het minder leuk vind als hij elk weekend weer de trailer op moet en dan een dag van te voren of de elfde dag mischien nog een paar uur netjes stil meot staan voor z'n vlechten.
Heb vroeger toen ik nog wedstrijden ree ook elk weekend wedstrijd gehad soms zaterdag en zondag zelfs en nou was mijn pony toen alles gewend maar voelde wel dat hij afentoe in opstand kwam, ik zelf vond het na ene tijd ook neit meer leuk. was het eindelijk weekend en moest dan altijd al om 6 uur op als het niet eerder was , kon nooit lang opblijven om wat met vriendinnen te doen want de volgende dag moest i kweer vroeg op.
Nee denk dat zowel paard als ruiter op een gegeven moment niet meer trekken...

odetteke schreef:grauwman schreef:Kan me niet voorstellen dat je paard het leuk vind om elk weekend vol aan de bak te moeten.
Niet allemaal denk ik nee, maar er zijn ook paarden die het heerlijk vinden om te showen en helemaal opleven op een wedstrijd, ja, en als je dan het geld en de zin hebt om elke week te starten, waarom niet?