zeg ik ook alleen maar omdat ik een pony heb van 1,44
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Karin schreef:Nou en? Een pony eindigt niet zomaar in de Grand Prix hoor, die zal dan toch ook echt aan bepaalde eisen en kwalificaties moeten voldoen. Als dat lukt, dan zie ik het probleem niet dat een paard van 1.70 tegen een pony van 1.48 of kleiner rijdt.
Overigens is Bonfire zóóó enorm vorige eeuw.
getup schreef:Als je hoger als Z2 met je pony wilt rijden, moet je in t buitenland gaan starten. In oa Duitsland zijn er genoeg pony's op hoger niveau, Jana Freund heeft er enkele ponyhengsten gestart.casperrr schreef:Ik zou het om eerlijk te zijn al een hele prestatie vinden als diegene het ZZ-licht uitkwam
at is dit nu voor reactie? Ik denk dat er genoeg super pony's lopen met aanleg voor piaffe/passage en series met goede gangen, die echt niet voor gek zullen staan op dit niveau.

Oakland1990 schreef:Ponys hebben vooral meer plaats nodig voor hun achterbeen neer te zetten, maar op dat moment staat het voorbeen er nog. De kwaliteit word dus "minder" terwijl het gewoon ponygangen zijn...
ielsjj_ schreef:Karin schreef:Nou en? Een pony eindigt niet zomaar in de Grand Prix hoor, die zal dan toch ook echt aan bepaalde eisen en kwalificaties moeten voldoen. Als dat lukt, dan zie ik het probleem niet dat een paard van 1.70 tegen een pony van 1.48 of kleiner rijdt.
Overigens is Bonfire zóóó enorm vorige eeuw.
Dat is waar, alleen zag ik laatst een tinker in de Z rijden, dat zag er echt niet uit gewoon niet Z waardig.
Het is natuurlijk zo dat het niet kan strekken als een dressuurpaard (in de meeste gevallen) maar ik vind ook dat ze dan bijv. een 5 moeten geven en dat dressuurpaard een 8.
Ben dus hemels gelukkig als mevrouw haar dag
dus kan je voor gebrek aan gangwerk, wel ergens een compenstatie vinden.
, mist wat aan gangwerk, compenseert dat met karakter!
Beide zijn van dit meisje, de bruine is inmiddels verkocht!
Je moet alleen wat harder trainen. 
pharagirlke schreef:Met een normale pony kom je er nog welJe moet alleen wat harder trainen.
Oakland, er kunnen toch ook volwassenen tussen de paarden starten met een pony? Dat doen er heel veel, enkel komen ze nooit verder omdat het niet mag.
Oakland1990 schreef:Oh ik dacht nochtans dat ze altijd mochten blijven meten tot ze 8 zijn... Zo lijkt het bonte paardje bij ons op stal ook écht een Dpony terwijl die 1.54m blijkt te zijn, zo je hem starten geen haan die er om kraait...

chrispy schreef:dus als ik het goed begrijp mag je als 19 jarige met een d-pony tussen de paarden starten ?