Scum schreef:Het is een KNHS event, dus je moet een startkaart hebben.
Hc moet je altijd startkaart voor hebben toch? Alleen de bb niet maar die wordt volgens mij ook niet uitgeschreven nu.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Scum schreef:Het is een KNHS event, dus je moet een startkaart hebben.
Hc moet je altijd startkaart voor hebben toch? Alleen de bb niet maar die wordt volgens mij ook niet uitgeschreven nu.
MerleSimone schreef:Ik vind het nu toch wel een beetje frustrerend worden.. Zeker nu er na het weekend wel uitslagen van de 28e worden vrijgegeven maar de 21e nog steeds wachten. En volgens mij zijn dat er nog best een aantal. Dat is nu toch echt een goede 2 weken, namelijk vandaag de 11e werkdag na sluiting.
@daffodil heeft die storing te maken gehad met de filmpjes ofzo? Want die van de 28e komen er blijkbaar wel door? Of weet jij ook niet meer
daffodil schreef:MerleSimone schreef:Ik vind het nu toch wel een beetje frustrerend worden.. Zeker nu er na het weekend wel uitslagen van de 28e worden vrijgegeven maar de 21e nog steeds wachten. En volgens mij zijn dat er nog best een aantal. Dat is nu toch echt een goede 2 weken, namelijk vandaag de 11e werkdag na sluiting.
@daffodil heeft die storing te maken gehad met de filmpjes ofzo? Want die van de 28e komen er blijkbaar wel door? Of weet jij ook niet meer
Nee ik weet het dit keer niet, heb net zelf wel een partij van 4 juni gedaan (alleen M2) dus de voortgang zit er echt wel in maar misschien blijft er een deel hangen.
De storing zat m inderdaad in de filmpjes aan de protocollen hangen. Dat lukte niet waardoor de jurys het filmpje niet konden zien. Dat is nu voor een deel opgelost, de link werkt nog steeds niet direct maar wel als ik m inkopieer in de browser. Ik denk dat er echt nog een inhaalslag gedaan moet worden voor die kleine twee weken storing.
Ik snap overigens wel dat dat irritant is, zeker als je benieuwd bent naar de feedback en dit mee wil nemen in je volgende proef!
Levita schreef:Oke dit is grappig. Ik keek net bij de uitslagen, staat de uitslag van de 28e erbij, maar nog in verwerking. Klik ik opnieuw is de uitslag weer weg. Ze zijn er dus mee bezig denk ik.
Wel weer een winstpuntje erbij
Maeike1979 schreef:Levita schreef:Oke dit is grappig. Ik keek net bij de uitslagen, staat de uitslag van de 28e erbij, maar nog in verwerking. Klik ik opnieuw is de uitslag weer weg. Ze zijn er dus mee bezig denk ik.
Wel weer een winstpuntje erbij
Gefeliciteerd! Ze houden het wel spannend bij de KNHS, ik heb vandaag denk ik alweer 10x gecheckt maar nog steeds niets van de L1 - 28 mei
MisticRider schreef:Wij wachten hier inmiddels al op 4 uitslagen, 1 van mijzelf, de pilot voor het Z1 van de 28ste. Heeft iemand al resultaten terug van het Z of het Z beoordeeld? Ben erg benieuwd!
Ik heb het samen met een vriendinnetje gedaan, die wacht er inmiddels al op 3, die van de 14e, 21e en 28ste...
We blijven gewoon duimen dat we deze week meer horen
MarryAnneR schreef:Ik heb net de van de 28e een uitslag binnen daarbij nog in verwerking maar bij details staat uitgesloten