Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat blijft toch, naar mijn mening, het allerbelangrijkste.
Duurde even voor we rond kwamen, maar ik weet nu wel waar de letters zitten! Ik was ook mijn laarzen vergeten dus reed heel ideaal op sneakers
Nog maar even een paar nachtjes over slapen... komende dagen vrij druk, een bruiloft, en mijn broer uit Engeland is hier met mijn nichtje van 3 maanden oud. Dus even kijken hoe ik alles ga plannen, want wil hem ook graag weer meenemen naar het bos/strand.
) koop ik wel een KWPN'er en tot die tijd leer ik gewoon van mijn merrie. Toen kreeg ik afgelopen jaar mijn diagnose, die er voor zorgde dat ik eerst compleet al mijn motivatie in de paarden verloor. Ik vertrouw mijn eigen lijf niet meer en de toekomst ook niet. Met een paar schoppen onder mn reet en de lessen bij Joyce Heutink heb ik weer de motivatie terug gevonden. De parawedstrijden hielpen mij daar ook bij, had het gevoel dat ik best nog even mee kan. Het heeft me alleen ook wel aan het denken gezet....
)
Gelukkig heb ik vakantie.
Maar veel meenemen, op locatie trainen, etc... Wordt t iig beter van 
Wil ik eerst dat weer verder uitwerken
Klein stukje op film, maar dat was eigenlijk nog lang niet zn beste stuk. Gister simpel losgereden en vandaag rondje bos, genieten van t mooie weer! Morgen mag mama, woensdag weer les

Eindelijk is het weideseizoen weer begonnen en staat meneer sinds gister weer heerlijk op de wei. Met een nieuw vriendinnetje! Voorheen moest hij altijd alleen op het land, omdat we nooit een geschikt maatje voor hem hadden.. Hij is nogal dominant en wil altijd graag spelen. Maar tot nu toe heeft hij enkel met paarden samen gestaan die hem niet vertellen wanneer het genoeg is... Dan blijft hij er maar achteraan lopen, met als resultaat dat Fes mager wordt omdat hij niet eet, en het andere paard mager wordt omdat die de kans niet krijgt om te eten
Afgelopen zondag een nieuwe match geprobeerd; en dat gaat eindelijk goed! Merrie hoeft maar even lelijk te kijken en hij loopt al de andere kant op
Vrees dus ook dat het zadel er niet is voor ons Z1 debuut op 5 mei...
Dus dat is even flink balen...
In de buitenbak ging het absoluut niet, uiteindelijk binnen wel iets beter, maar ook niet geweldig. Hopelijk komt het met de les vanavond wel weer goed.
(Jaloers op degenen die regelmatig naar het bos of strand gaan
) Hij was echt mega braaf en heb met een lang teugeltje rond kunnen stappen. Wel werd ie weer helemaal gestoord door de vliegen. Halverwege maar wel omgedraaid, want er zat een zwaan op z'n nest te broeden en die begon flink te blazen
Tweede poging!
had ik echt even nodig!
Ik moet eerlijk zeggegn met eerste selectie voor de Witte van Moort trophy waren we gewoon tussen de grote namen geeindigd dus het moet echt kunnen. Daarom wil ik de merrie ook graag wel gewoon aanhouden om te kijken hoe ver ik met haar kan komen. Maar ik vind het ook wel eens fijn om een paard te hebben waar ik minder struggles heb en gewoon kan gaan zitten en zlef iets minder hard hoef te werken voor beter resultaat. En er zitten inderdaad zowel goede ruiters in mijn grade dat ik denk dat we het net niet zullen gaan redden samen.
) En inderdaad zonder para dressuur had een optie in het kader nooit een optie geweest denk ik, maar nu het wel kan wil ik er wel alles aan gedaan hebben om het te proberen. 
Vrijdag dan ook niet zo heel fijn met Jonne kunnen rijden, volgens mij had zij er nog een beetje moeite mee. Gister wel lekker met beiden kunnen rijden, deden alle twee super hun best. 

Dan krijg je weer het stukje persoonlijk dus... aan de andere kant: het is jou leven en jou droom. Als jij dus bereid bent om bepaalde dingen daarvoor opzij te zetten, moet je het zeker doen!! Ik zou veel overleggen met je instructrice. Zij kent jou het allerbeste!
Ik ga ze eerst even mailen vanaf hoe laat het Z1 wordt verreden omdat ik om 14.00 een belangrijke zakelijke afspraak heb in Amstelveen... en wil absoluut niet hoeven haasten / stressen. Dat werkt niet..
Iets met teveel uitgezwaard in zn hals