). Hij is wel echt super braaf met andere paarden in de bak erbij en gilt totaal niet. Hij is al wel 5, dus moet ook wel wat meer kennen dan "alleen maar" zadelmak, voordat hij hem gaat aanbieden misschien. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Hij is wel echt super braaf met andere paarden in de bak erbij en gilt totaal niet. Hij is al wel 5, dus moet ook wel wat meer kennen dan "alleen maar" zadelmak, voordat hij hem gaat aanbieden misschien.
Dat wordt dan op zijn vroegst volgend jaar als 6-jarige. Je hebt het vast al een keer gezegd, maar hoe is hij gefokt?
Hurri al gereden, Kontendra gelongeerd. Eerste koppeltje in de wei en de eerste 4 boxen al schoon. Vanavond met gup meedoen aan een springclinic van vereniging in de buurt, ben benieuwd
Heb vrijdag maar even wat sprongetjes gemaakt om te oefenen
Maar wel heel fijn gereden! We hadden een caveletti voor en na de sprong en daar kwam ze mooi op terug. Op de driesprong kwam ze mooi terug, een lijntje met 3 galopsprongen is ze dan niet te houden maar daarna komt ze wel weer heel mooi terug. En ik heb weer voor het eerst een slootje gesprongen! Ik heb hiervoor 2 paarden gehad die echt panisch waren op de sloot, dus heb er een trauma van. Met geknepen billen erop af maar Coop vond het niet zo eng als ik geloof ik

Misschien binnenkort toch eens BB starten. Als dat leuk gaat kan ik altijd nog dispensatie aanvragen 
Daar lijkt het zo op de foto ook meer het type voor. 

zondagavond was ik in de buurt dus nog maar even een 2e keer langs die dag. Voelde me een beetje bezwaard, maar ze zeiden dat het nergens voor nodig was en dat ik gewoon lekker m'n gang moet gaan en moet doen waar ik me goed bij voel. Maar het voelt nog zo vreemd om niks te moeten enzo
Lithya schreef:Moonlight17 schreef:Dat hoop ik wel. Ik doelde ook op het rustig aan doen. Meestal valt paardrijden niet in de categorie rustig aan doen.
Sorry, dacht dat je bedoelde om een fysio te gaan bezoeken..Spoiler:
ik ben er ook niet altijd even goed in om te luisteren hoor

Ben er af gevallen. Ik dacht dat hij ging stoppen maar hij maakte er een noodsprong van. In de landing viel ik op zn nek en toen was ie weg. Oepsie