Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Desiree schreef:Ik ga zondag weer starten, bink was scheef beslagen en liep daarom niet helemaal rat. Inmiddels is hij van zn ijzers af. Dus een echte sport pony is het niet meer haha!
Hebben even een stop gehad van twee maanden, ook wegens verhuizing naar andere stal.
Mijn vorige stal was perfect, maar hadden geen land. En wou graag mn pony op het land hebben. Toch besloten hem helemaal te verhuizen en meneer is helemaal in zn nopjes!
Gister was hij alweer ontsnapt en stonden mijn stal genoten te kijken toen Bink ineens aan kwam lopen.
Zondag moet ik wel al vroeg, half 10 in Lisse. Dat gaat bijna half 8 vertrekken worden van stal.
Ik moet zeggen dat ik het wel heel leuk vind omdat de eigenaresse die Bink gefokt heeft bij al mijn wedstrijden is. Ik hoop na de zomer L2 te kunnen gaan starten en nog L1 selectie te rijden.
_KellyAV schreef:Succes vanavond Buxy! Ik hoop ook op beter weer voor je! Ik heb vanochtend gereden in de pisregen en wind.. worden we hard van zeg ik dan maar
Ik wil misschien ook wel de selecties gaan rijden, maar heb geen flauw idee hoe dat nu allemaal werkt. Voorheen ging het heel anders haha
Buxy schreef:Nou al zonnestralen die jullie gister gestuurd hebben heeft wel geholpen! In een fijn avond zonnetje (met de wind die gelukkig wat was gaan liggen) gister gereden.
1e proef was voor mijn gevoel wat rommelig (hele ring was omzet met witte hekjes wat een beetje spannend was) maar een score van 191.5
2e proef voor mijn gevoel een stuk stabieler daar 192 punten.
Marietje35 schreef:xx_Irisje schreef:Gefeliciteerd Buxy!
Gelijk trekken zal lastig zijn. In Utrecht zijn er geen kringen, of niet meer actief eigenlijk. Er is gewoon te weinig deelname in vergelijking met Brabant bijvoorbeeld.
Niet zozeer mbt kringen, maar wel of er vrije inschrijving is en het verdere traject.
"Vroeger"had Utrecht wel kringen, 3 dacht ik. De kring waar ik in zat was toen best nog groot, maar das best lang geleden als ik er zo even over nadenk.
Gisteren heel fijn kunnen rijden, hij pakt lekker aan. Stukje kaak/nek laat hij nu eindelijk ook wat losser, het is nog niet naar mijn zin, maar het is echt al 100 x beter. De Osteo is 2 weken geleden ook geweest, dat heeft hem echt goed geholpen.
Vandaag les, eens kijken of ik een stuk kan laten filmen want dan weet ik of mijn gevoel ook klopt met het beeld.
mirjamalvaro schreef:Klopt vroeger 7, toen 5 en nu 3.
Gisteren leenzadel voor Eli opgehaald. Nou daar kan ze dus echt niet onder lopen, arm beest. Ga dus maar verder met Zorro zijn zadel tot zadelmaker langs is geweest.
MyWishMax schreef:Brandt zadel, daar zijn we met vorige paard terecht gekomen na meerdere zadelmakers gehad te hebben en telkens na paar maanden weer ellende. Nu blijven hangen en wel pech gehad een paar keer, maar elke keer heel fijn geholpen en opgelost.
MyWishMax schreef:Moordrecht ben ik vroeger wel eens geweest. Geen idee hoe dat er nu uit ziet, maar ik ontweek het vroeger liever.Kwam meer omdat het 's winters buiten losrijden en binnen starten was en 's zomers had ik altijd andere wedstrijden waar ik standaard heen ging.
Lijkt wel beetje op Hulsebos, maar net wat anders. Denk wel redelijk vergelijkbaar.
Die galop klinkt herkenbaarHier beetje voorjaar in de bol en dat betekent lekker gassen in galop en even niet luisteren haha