Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CharleyT schreef:Yvank_ schreef:Ze gaan het volgensmij pas daarna evalueren dus je hoeft denk ik niet te verwachten ze nu al gaan zeggen het blijft of niet.
Het is verlengd tot september omdat er nog steeds geen echte wedstrijden mogelijk zijn alleen meetmomenten.
Meetmoment is gelijk aan videoproef, geen klassement, wel mogelijkheid tot winstpunt krijgen. dus kan de KNHS ook stoppen met het platform, kost genoeg, er gaat nogal eens iets mis, lange wachttijden etc.
kara schreef:Zo veel mensen zo veel meningen!
Noodzaak nee, maar wel laagdrempelig en zeer fijn voor mensen die privé redenen hebben om niet op concours te gaan
SweetVanille schreef:kara schreef:Zo veel mensen zo veel meningen!
Noodzaak nee, maar wel laagdrempelig en zeer fijn voor mensen die privé redenen hebben om niet op concours te gaan
Inderdaad, ik heb geen trailer, auto die trailer kan trekken, laat staan dat ik dat ooit gedaan heb. Daarbij heb ik daar het budget niet voor. Op deze manier kan ik toch wedstrijd rijden. En ik denk met mij vele anderen
Caritas schreef:KNHS lijkt de laatste dagen sowieso wat traag. Meetmoment op mijn club staat op inschrijven vanaf 1 juni en hij staat, sinds ik 'm zag donderdag, nog steeds op concept.
kara schreef:Zo veel mensen zo veel meningen!
SweetVanille schreef:kara schreef:Zo veel mensen zo veel meningen!
Inderdaad, ik heb geen trailer, auto die trailer kan trekken, laat staan dat ik dat ooit gedaan heb. Daarbij heb ik daar het budget niet voor. Op deze manier kan ik toch wedstrijd rijden. En ik denk met mij vele anderen
CharleyT schreef:Maar je rijd geen wedstrijd natuurlijk. Het is een meetmoment maar op eigen erf zeg maar. Uiteraard wordt je beoordeelt zoals ook op een reguliere wedstrijd en kun je evt. winstpunten registreren. Maar echt een wedstrijd is het niet.
Vandaar dat ik graag van een paard de winstpunten zie die 'digitaal' en/of 'real life' gereden zijn.
LienC schreef:Dat is toch ook gewoon op te vragen? Zo heb ik het wel begrepen in ieder geval.
En inderdaad, ik gebruik wedstrijd/concours, maar ik bedoel dus gewoon een proefje rijden en hier een beoordeling van krijgen. Prijzengeld etc. interesseert me niet zo, haha.
LienC schreef:Dat is toch ook gewoon op te vragen? Zo heb ik het wel begrepen in ieder geval.
En inderdaad, ik gebruik wedstrijd/concours, maar ik bedoel dus gewoon een proefje rijden en hier een beoordeling van krijgen. Prijzengeld etc. interesseert me niet zo, haha.
CharleyT schreef:LienC schreef:Dat is toch ook gewoon op te vragen? Zo heb ik het wel begrepen in ieder geval.
Voor jou dus best prettig, die video proeven. Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt, kan zomaar zijn dat deze meetmomenten per video blijven bestaan. We gaan het zien
Caritas schreef:KNHS lijkt de laatste dagen sowieso wat traag. Meetmoment op mijn club staat op inschrijven vanaf 1 juni en hij staat, sinds ik 'm zag donderdag, nog steeds op concept.
Yvank_ schreef:CharleyT schreef:[
Meetmoment is gelijk aan videoproef, geen klassement, wel mogelijkheid tot winstpunt krijgen. dus kan de KNHS ook stoppen met het platform, kost genoeg, er gaat nogal eens iets mis, lange wachttijden etc.
Wat mij betreft wel ja, ik zie er geen enkele noodzaak van in.