Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En zuslief dacht dat het wel kon als ik er even op ging
Heel penny, maar dat was zo leuk
Zelfs nog even een stukje gedraafd 

Carolaaxxxx schreef:ja ik heb ik dat gevoel.. soms wel soms niet. Heel dubbel. Ze is onwijs veelzijdig en onwijs fijn qua karakter. Prijs weet ik niet, wil ik eerst weten dus daar ga ik vanavond even achteraan.
Kan wel weer een jong paard tijdelijk te rijden krijgen en vind dat ook wel heel erg leuk!
Heel dubbel allemaal.
ik ga straks de rest even doorlezen!
_Elke schreef:Ik heb gisteren de eerste 10km van het jaar aangetikt in het bos. Mooie route langs het wild. Er stond een hooglander vlak bij het hek, paard vond het mega interessant maar was toch wel blij dat het hek er tussen stond.
[ [url=m/2QCxWc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goldie schreef:A
Gisteren even een dagje bij Carina geweest, even m'n hoofd proberen leeg te maken...
Alle paardjes even in actie gezien, erg leuk om te zien dat Eddie en Gup zo vooruit zijn gegaan
Voor Eddie heb ik gewoon echt een hele grote zwak
paljaslaura schreef:Jeetje wat naar zeg, sterkte Goldie!
Oh god 4x dressuurles is wel heel veel van het goede haha.
Vandaag les gehad van iemand anders en wat heerlijk zeg die andere insteek. Super simpel rondje om 1.00/1.10 rond gereden en hij liep mooi van de handrem af en aaahhhh wat ben ik dan blij met mijn spook
Helemaal goed voorbereid op de regio volgende week.
Urielle schreef:In het bos. Mijn vaste parkeerplaats stond bomvol dus ik moest een andere parkeerplaats zoeken, ergens aan de andere kant. Plus ik was te voet ipv te paard. Weg oriëntatie
UK_eef schreef:Sorry dames (en misschien heren) dat ik hier zo binnen kom vallen maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan wat namen/adressen.
Ik zou graag jullie positieve ervaringen/aanraders horen over stallen/ruiters die jonge springpaarden (semi)professioneel doorrijden voor de verkoop. Mag per PB!Regio Gelderland/Utrecht/Flevoland/Overijssel.
nontie schreef:Ik ben gedeeld 6e geworden in Winschoten vandaag in de B tijdens Indoor Groningen![]()
Supertrots
Anne_GTI schreef:Dochterlief uitgebeld. Die is helemaal de kluts kwijt. Pony sprong eigenlijk helemaal niet gek. 1 stop op een kijkerige hindernis was de pony aan te rekenen. De andere twee stops trok ze zelf de pony er voor weg omdat ze geen afstand zag. Was niet nodig maar ze durfde niet. Ze heeft de laatste tijd een aantal keren vriendinnen zien crashen en is daar onzeker door geworden. Moeilijk... de pony kan het niet alleen. Die is ook nog jong en moet ook nog een boel leren.
Dat is ook nog eens super moeilijk!

Aangezien de manier van mijn springinstructeur mij meer ligt (zo kreeg ik namelijk ook altijd les van m'n zus), gewoon lekker daarmee thuis aan het trainen gegaan 
Ze wou harder ipv opzij, dus sloot even door.... Nou pffoee daar dacht mevrouw heel anders over
Die zette der hoefjes in het zand om even te gaan staan stuiteren op de plaats en daarna een soort piaffe uit te voeren. Daarna liep ze nog een paar rondjes te mokken
Merrie's, ik hou der van