Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_KellyAV schreef:Succes vanavond Buxy! Ik hoop ook op beter weer voor je! Ik heb vanochtend gereden in de pisregen en wind.. worden we hard van zeg ik dan maar
Ik wil misschien ook wel de selecties gaan rijden, maar heb geen flauw idee hoe dat nu allemaal werkt. Voorheen ging het heel anders haha
_KellyAV schreef:Oh dan gaat het al weer anders als hier.
Ik geloof dat hier verschillende wedstrijden meetellen, alleen je eerste proef. Dat moet je dan doorgeven, van minimaal 2 proeven op 2 verschillende locaties. En dan in ieder geval boven de 60% dacht ik, en de zoveel die bovenaan staan mogen naar de regio. Zoiets is het geloof ik, maar ik vind het maar wat vaagdus ik zal het eens goed moeten uitzoeken.
Vandaag een ontzettend fijne les gereden, geeft goede moed voor zaterdag!
keshia schreef:Hier zijn er 5 selectiewedstrijden, je moet er minimaal 3 van de 5 rijden. Rij je er meer, worden de slechtste weggestreept. De beste zoveel gaan door naar de regio.
Ergens blijf ik het een raar systeem vinden. Dat je bij de ene kring gewoon kan inschrijven en je bij de ander minimaal 3 wedstrijden gerede moet hebben om uberhaupt kans te maken.
Ik heb morgenochtend weer les. Ik ga van het weekend maar eens kijken voor wat wedstrijden weer. Het smaakt naar meer
xx_Irisje schreef:Gefeliciteerd Buxy!
Gelijk trekken zal lastig zijn. In Utrecht zijn er geen kringen, of niet meer actief eigenlijk. Er is gewoon te weinig deelname in vergelijking met Brabant bijvoorbeeld.
_Desiree schreef:MyWishMax schreef:Gaan we weer samen de selecties in Desiree, leuk! Waar sta je nu? Doe je het Amalia mee?
Ik sta nu in Waddinxveen, lekker dichtbij huis en veeeeeel land![]()
Nee zondag starten en dan even rust weer, wij zitten in een ivf traject en moet echt even rustig aan doen en geen stress hebben