Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneruth

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 09:20

Ik wacht ook nog op die van 4 juni maar net wat je zegt, dat is ook wel logisch dat die er nog niet op staan.
Dat de meetmomenten wel al verwerkt zijn, dat is wel fijn!

Nog even afwachten dus voor de 21e.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 09:22

Werkt bij jullie de Knhs app ook zo slecht? Vooral de kalender.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 09:30

xx_Irisje schreef:

Nee, hier doet 'ie het gewoon.

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 09:32

xx_Irisje schreef:

Bij mij niet perse de kalender, maar vooral met openen/opstarten heeft ie steeds veel moeite

Ik wacht ook nog op de punten van de 28e. Eigenlijk heb ik een proef ingestuurd waar ik zelf niet tevreden over ben en dus ook geen winstpunt voor verwacht. Het plan was om de proef later die week nog een keer op te nemen, maar doordat ik m’n ribben zwaar heb gekneusd en gescheurd ging dat m niet meer worden... Enorm balen want had net 3 of 4 online wedstrijden ingeschreven.. Ben wel benieuwd wat we als commentaar krijgen en ik merk dat ik nu wel steeds benieuwder wordt :)

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 09:45

xx_Irisje schreef:

Ja bij mij werkte gister de kalender via app niet helemaal top

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 09:48

De kalender werkt bij mij ook niet...

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 09:50

xx_Irisje schreef:

Ja bij mij gisteren dramatisch

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 09:54

Phoebe: auw! Beterschap :(:)

Snap wel dat het vanaf 21 mei lang wachten is ondertussen. Hopelijk hebben jullie snel je punten!

Kan ik mij er even op in stellen dat het nog even gaat duren haha. Maar allang fijn dat het allemaal zo kan!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 10:33

xx_Irisje schreef:

Ik kan via internet ook niet op mijnKNHS. blijft maar laden. Heb het vraagprogramma nummer nodig.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 10:35

Hier werkt alles normaal. Ik zag dat er ook een online event van 2 juli bij staat. Dan blijven ze doorgaan met wekelijkse events :)

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 10:41

Zowel app als desktopversie van mijnknhs blijven laden.

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 10:42

Ik hoop echt dat ze met wekelijkse events doorgaan.
Maar ben benieuwd of er vaker vertraging gaat ontstaan nu ook de fysieke meetmomenten doorgevoerd moeten worden

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 10:46

Normaalgesproken worden de uitslagen geupload naar de KNHS na een wedstrijd. Dit gaat automatisch.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 10:56

Heeft de KNHS ergens in een nieuwsbericht aangegeven dat ze na 1 september stoppen met de online wedstrijden? Ik heb wel gelezen dat ze tot 1 september doorgaan, maar in dat artikel staat niet specifiek dat ze er na 1 september mee stoppen.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 10:59

xmarritw schreef:
Heeft de KNHS ergens in een nieuwsbericht aangegeven dat ze na 1 september stoppen met de online wedstrijden? Ik heb wel gelezen dat ze tot 1 september doorgaan, maar in dat artikel staat niet specifiek dat ze er na 1 september mee stoppen.

Kan me haast niet voorstellen dat ze zouden stoppen. Is toch extra bron van inkomsten? Hoeveel heeft dat paardrijden.nl ook alweer gekost?

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:10

Ik blijf er bij een combinatie van online en fysiek lijkt me super!
Eerst maar zien of online wekelijks blijft tot september of dat wellicht de frequentie minder wordt, immers daar heeft de knhs niks over gezegd

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:10

Caritas schreef:
xmarritw schreef:

Kan me haast niet voorstellen dat ze zouden stoppen. Is toch extra bron van inkomsten? Hoeveel heeft dat paardrijden.nl ook alweer gekost?

Dit inderdaad. Er zou geen enkele reden zijn om te stoppen aangezien corona nog wel een jaar ofzo gaat duren. Totdat we een vaccin hebben in ieder geval.

kara schreef:
Ik blijf er bij een combinatie van online en fysiek lijkt me super!
Eerst maar zien of online wekelijks blijft tot september of dat wellicht de frequentie minder wordt, immers daar heeft de knhs niks over gezegd

Het lijkt mij dat het tot september wekelijks blijft. Ze krijgen alleen maar extra inkomsten, ze hebben de software al en ze hoeven tot september ook geen verantwoording te geven mbt fraudering oid. In ieder geval niet meer dan ze moeten met 1 keer per week.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:13

Lijkt me inderdaad logisch als de KNHS een mix van online en buiten de deur starten na 1 september blijft hanteren. Niet normaal wat het aantal starts is, ondanks dat er op veel locaties al meetmomenten gehouden worden. Er zijn veel mensen die nu toch weer een startpas hebben aangevraagd, dus het lijkt mijn niet slim om de online events stop te zetten. Heb dit vanuit de regio ook nog niet gehoord.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:18

Ik verwacht ook wel dat ze dit in stand houden. Redelijk makkelijke inkomsten lijkt me. Voor mezelf ook ideaal, ik zou er straks een mix van willen maken. Paar keer naar een meetmoment, paar keer online om te weten waar ik sta. Zo blijven mijn kosten ook wat lager.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:29

Wedstrijden kunnen dan ook online doorgaan in de extreem warme zomers en bij storm/sneeuw/ijs.
Daarbij is gemixt online en op locatie paardvriendelijker voor veel paarden. Ook nog beter voor het milieu ;)
Daarbij wordt de sport bereikbaarder voor mensen met een krapper budget.

Genoeg voordelen.
Ik ben het er wel mee eens dat op de langere termijn er een promotieregeling moet komen qua combi van gereden proeven op locatie en online. Maar dan bijvoorbeeld vanaf de M ofzo. Dan mag je ervan uitgaan dat mensen hun paard genoeg voor elkaar hebben en sereus genoeg zijn om op stap te moeten.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:31

Ik hoop wel dat ze hier snel duidelijkheid overgeven. Ik ben aan het nadenken of ik verder ga met het paard waar ik nu mee rij. Ik hoop over een maandje L1 te starten en dat zou ook met een ander paard kunnen die Z1 heeft gelopen. Of met een ander paard met meer potentie die makkelijker te rijden is opnieuw beginnen in de B.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:38

Ze gaan het volgensmij pas daarna evalueren dus je hoeft denk ik niet te verwachten ze nu al gaan zeggen het blijft of niet.

Het is verlengd tot september omdat er nog steeds geen echte wedstrijden mogelijk zijn alleen meetmomenten.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:50

Yvank_ schreef:
Ze gaan het volgensmij pas daarna evalueren dus je hoeft denk ik niet te verwachten ze nu al gaan zeggen het blijft of niet.

Het is verlengd tot september omdat er nog steeds geen echte wedstrijden mogelijk zijn alleen meetmomenten.

Meetmoment is gelijk aan videoproef, geen klassement, wel mogelijkheid tot winstpunt krijgen. dus kan de KNHS ook stoppen met het platform, kost genoeg, er gaat nogal eens iets mis, lange wachttijden etc.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:52

Nu er weer alternatieven zijn, zoals de meetmomenten, zie ik de noodzaak voor de online proeven niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:53

CharleyT schreef:
Yvank_ schreef:

Meetmoment is gelijk aan videoproef, geen klassement, wel mogelijkheid tot winstpunt krijgen. dus kan de KNHS ook stoppen met het platform, kost genoeg, er gaat nogal eens iets mis, lange wachttijden etc.

Wat mij betreft wel ja, ik zie er geen enkele noodzaak van in.