Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xx_Irisje schreef:Werkt bij jullie de Knhs app ook zo slecht? Vooral de kalender.
xmarritw schreef:Heeft de KNHS ergens in een nieuwsbericht aangegeven dat ze na 1 september stoppen met de online wedstrijden? Ik heb wel gelezen dat ze tot 1 september doorgaan, maar in dat artikel staat niet specifiek dat ze er na 1 september mee stoppen.
Caritas schreef:xmarritw schreef:Heeft de KNHS ergens in een nieuwsbericht aangegeven dat ze na 1 september stoppen met de online wedstrijden? Ik heb wel gelezen dat ze tot 1 september doorgaan, maar in dat artikel staat niet specifiek dat ze er na 1 september mee stoppen.
Kan me haast niet voorstellen dat ze zouden stoppen. Is toch extra bron van inkomsten? Hoeveel heeft dat paardrijden.nl ook alweer gekost?
kara schreef:Ik blijf er bij een combinatie van online en fysiek lijkt me super!
Eerst maar zien of online wekelijks blijft tot september of dat wellicht de frequentie minder wordt, immers daar heeft de knhs niks over gezegd
Yvank_ schreef:Ze gaan het volgensmij pas daarna evalueren dus je hoeft denk ik niet te verwachten ze nu al gaan zeggen het blijft of niet.
Het is verlengd tot september omdat er nog steeds geen echte wedstrijden mogelijk zijn alleen meetmomenten.
CharleyT schreef:Yvank_ schreef:Ze gaan het volgensmij pas daarna evalueren dus je hoeft denk ik niet te verwachten ze nu al gaan zeggen het blijft of niet.
Het is verlengd tot september omdat er nog steeds geen echte wedstrijden mogelijk zijn alleen meetmomenten.
Meetmoment is gelijk aan videoproef, geen klassement, wel mogelijkheid tot winstpunt krijgen. dus kan de KNHS ook stoppen met het platform, kost genoeg, er gaat nogal eens iets mis, lange wachttijden etc.