)Enne... de eerste keer is altijd spannend, maar als het allemaal een beetje oké voelt, gewoon doen!
Balen Cindy! Snap je helemaal, je wil in de ring graag laten zien hoe goed ie kan. Zit dat m dan toch in de spanning en t kijkerige wat hij opbouwt op andere locatie?
Lekker Laura! Nog een weekje toch? En dan langzaam afbouwen voor jou?
Ik heb nog niks gepland op het moment. Wil m in de wissels net wat meer bevestigd hebben toch maar
en Z1 kan natuurlijk ook nog gewoon, maar merk dat ik op t moment dan andere keuzes maak (zoals gister les, volgende week mama clinic, ook allemaal leuke en nuttige dingen
)Kwamen er gister wel goed door, maar hij had in t midden ook wel echt even een frustratie/stress moment. Rondje stap lang doet wonderen gelukkig en met aardige tot goede wissels kunnen eindigen + een hele hoop geleerd en huiswerk erbij weer
Vandaag heeeeeeerlijk rondje bos geweest. Hij was goed scherp
Ja ik snap je!! Ik heb gister een soort van Z proef in 20x40 gereden en dacht echt pffff. Springt hij zijn wissels in principe goed?
Dus nu vooral veel lessen, ook bij andere instructeurs om het allemaal voor elkaar te krijgen. Hier is ook lengtebuiging (links dan) een dingetje, ze zet altijd haar kaak vast. Ontzettend frustrerend...
Maar ik vond hem niet zo heel makkelijk om te rijden, zo anders dan mijn eigen super scherp afgestelde friezen 
Hij liep echt zo onwijs slecht
Bij extreem veel belangstelling en het erdoorheen kunnen kijken hoe slecht ie liep, kan ik evt via pb wel een link delen, maar ben er absoluut niet blij mee
Instructie zou ik heel graag een keer mee hebben op wedstrijd, maar volgens mij had ze gezegd dat ze daar niet echt meer komt. Kan het wellicht altijd een keer vragen of ze niet een keer uitzondering wil maken.

Ik hou wel van zwart

. Iemand had gesprongen dus de balken lagen anders in de hoek. Onmogelijk, aldus Ev. Heb vandaag ivm tijdgebrek maar even gelongeerd en lekker gegraasd. Zaterdag gaan ze de wei op! Eindelijk!!