[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 18:14

gomir schreef:
Ik heb vanavond zo fijn gereden met Eddie! Springcursus was echt superleuk!
En als de moeder van Mistid zich afvraagt wie er mevr T tegen haar zei, it was me :+ Ik kon haar voornaam even niet meer bedenken :o

Dat vroeg ze meteen! Maar ik had al verwacht dat jij dat had gezegd dus had dat al met rollende ogen tegen haar gezegd en of ze echt niet wist dat jij dat was :+

Goldie wat sneu voor je kat!

gomir

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 18:42

Mijn krukje stond na het opstappen midden in de gang :+ Kon natuurlijk zonder moeite de achternaam bedenken dus toen maar gaan 'mevrouwen' ;)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 19:58

Oh wil ik ook. Het bos in. Niemand wil
Of kan mee en alleen mag ik helaas niet.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 21:29

Lithya schreef:
Oh wil ik ook. Het bos in. Niemand wil
Of kan mee en alleen mag ik helaas niet.

Kom maar richting Hattem :) dan gaan we samen :)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 00:49

Ik duim dat het goedkomt met Bruce.

Zondag staat bos ook hier op het programma. Morgen eerst met de pony op pad. Daarna pas de deux knutselen. Ga samen met clubgenoot pas de deux rijden op muziek van avicii. We hebben een proef met best creatieve dingen erin maar we moeten nog kijken of we bijv. Synchroon een eenvoudige wissel naast elkaar voor elkaar krijgen.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 08:07

Klinkt goed Elke!!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 09:03

Lithya schreef:
Klinkt goed Elke!!

:j

Anne, wel filmen want ik ben benieuwd!!

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 12:42

Woehoee!!! Bb foutloos maar heel erg ongecontroleerd en de b echt super fijn gereden alleen een balkje... Hij sprong zo lekker!! Helemaal happy!! Meteen morgen nog maar een rondje!!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 15:02

Wat goed Adrienne!!

Begin van de middag hebben we Bruce in laten slapen...
Afbeelding
Y;(
Laatst bijgewerkt door Goldie op 14-02-15 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 15:02

Aah sterkte!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 15:20

He bah. Niet gered dus. Jammer.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 16:08

Sterkte Goldie :( ;(

Adrienne lekker gevoel! Houden zo

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 16:18

Sterkte..

Adrienne, fijn! Vast houden!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 18:09

Sterkte Goldie :(:)
Zijn ze er nog achter gekomen wat er aan de hand was?

Fijn Adrienne!

Ik heb heerlijk buiten in het zonnetje gereden met Bella. Dit jaar was het de eerste keer dat ze na een paar weken binnenbak niet eerst blokkeerde buiten. Merrie wordt wel fijn!
Gupje liep ook super. Heb Eddie maar een dagje vrijaf gegeven, die heeft lekker zonder jas in het zonnetje in de molen gestruind ;)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 18:12

Hè bah arme Bruce.

Adrienne gefeliciteerd

Dochterlief uitgebeld. Die is helemaal de kluts kwijt. Pony sprong eigenlijk helemaal niet gek. 1 stop op een kijkerige hindernis was de pony aan te rekenen. De andere twee stops trok ze zelf de pony er voor weg omdat ze geen afstand zag. Was niet nodig maar ze durfde niet. Ze heeft de laatste tijd een aantal keren vriendinnen zien crashen en is daar onzeker door geworden. Moeilijk... de pony kan het niet alleen. Die is ook nog jong en moet ook nog een boel leren.

Pas de deux oefenen was lachen. Paarden waren vrolijk maar toen de joligheid eraf was werkten ze fijn mee. Oftewel ik heb weer gesprongen zonder hindernissen :D
Wist niet dat hij zo onwijs kon draven. Hij wilde niet onderdoen voor de ander. Niet uit te zitten zo'n uitgestrekte draf.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 19:48

Zou rijden maar was niet te doen. Kolder in de kop denk ik. Band zou gaan oefenen en als die beginnen geeft dat erg veel onrust. Dus maar naar buiten gedaan.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 20:43

Sterkte Goldie! :(:)

Ik ben gedeeld 6e geworden in Winschoten vandaag in de B tijdens Indoor Groningen *\o/*
Supertrots :)

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:13

Sterkte Goldie! Y;(

Gisteren wel fijn gereden, vandaag de hele dag gewerkt, morgen weer wat sprongen wagen!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 08:17

Bedankt allemaal, doet me goed :)
Hij had veel vocht in de buikholte en een hele volle blaas. Ze wilden dit weghalen met een katheter, maar kwamen niet in de blaas maar ernaast. Waarschijnlijk is de plasbuis gescheurd door een losgeschoten steentje/tumortje.. Op een andere manier hebben ze toen het vocht en de blaas leeggehaald. Kwam heel veel bloed uit. Nieren hadden al veel schade opgelopen en beestje had vreselijk veel pijn... Operatie zou zwaar zijn en waarschijnlijk zinloos vanwege z'n nieren.
Inslapen was de meest diervriendelijke optie. Echter was z'n hart een stuk sterker dan gedacht, de dosis die we nodig hadden krijg je een sint bernard mee plat... Ga je dus toch weer twijfelen of je de goede keus hebt gemaakt.. En wat als we eerder waren gegaan enz..
Mega schudgevoel heb ik...

We hebben hem meegenomen en gisteren begraven in de tuin in z'n favoriete kleedje...

Daarna toch nog maar even Cas opgezadeld om m'n gedachten te verzetten. Ze liep erg fijn gelukkig :)

Straks naar Carina, afleiding zoeken.. Het is zo akelig stil thuis..

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 12:16

Elisa, je hoeft je écht niet schuldig te voelen!! Als hij zo veel pijn had dan moet je soms zulke beslissingen nemen om ze voor nog meer leed te behoeden. Ja hij was dus een sterke kat met een sterk hart maar had je hem dan daarom nog met veel pijn moeten laten leven? Nee ik vind dit klinken dat je de beste beslissing hebt genomen.

Veel sterkte en inderdaad lekker je gedachten verzetten..

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 12:41

Ik denk inderdaad ook dat het de juiste beslissing is geweest als ik het zo lees!
Arme diertje wilde misschien niet opgeven maar met zo ongelofelijk veel pijn is dat misschien wel het beste geweest. Helemaal zeker weet je het toch nooit!

Nogmaals sterkte!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 13:54

Ik was jullie kwijt :+

Sterkte Goldie. Je moet je niet schuldig voelen, je hebt gedaan voor hem wat je kon en wat in zijn belang was volgens jou.

Proficiat met de goede resultaten.
Ik had afgelopen week vier keer dressuurles dus ik rij straks naar het springterrein, even ontladen.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 14:06

Haha, ja dat is gewoon te veel. Alleen dressuurles. Zou vanochtend om 9 uur rijden. Was maar 1 graden en vol op de wind. Nog maar even uitgesteld.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 18:31

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 18:50

Sorry dames (en misschien heren) dat ik hier zo binnen kom vallen maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan wat namen/adressen.

Ik zou graag jullie positieve ervaringen/aanraders horen over stallen/ruiters die jonge springpaarden (semi)professioneel doorrijden voor de verkoop. Mag per PB! 8-) Regio Gelderland/Utrecht/Flevoland/Overijssel.