Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik red het tegenwoordig zelf niet meer, maar vroeger deed ik liever ook 2 op 1 dag dan 2 verschillende dagen. Maar dat kon vaak alleen 's zomers op stal, 's winters waren de pony's en paarden niet tegelijk en daarna heb ik er nooit meer 2 tegelijk gehad.
Zou nu nog wel een keer een paard willen lenen om een keer Z2 te starten, maar dat gaat niet helemaal lukken haha.
Dus als we nou allebei naar de hippiade mogen dan moet er een vos merrie foto

Met andere paard was er groot risico op glijden en nadat ik 1 keer door hem overlopen ben met stiften vond ik dat wel mooi geweest.
maar wil er sowieso nog een keer starten. Als het zover is laat in het zeker horen
. Rest van de week nog wel ff oefenen voor de clinic dit weekend. Ben benieuwd of die buiten zal zijn.
Ook wel de reden dat de paarden hier in de winter niet in het land kunnen.MyWishMax schreef:En Brabant heeft wel andere grondsoort. Hier is het klei en zodra dat nat wordt is het vreselijk glad en zwaar en binnen een paar proeven is het omgeploegd. Met droog weer zitten de scheuren in de grond en is het keihard.Ook wel de reden dat de paarden hier in de winter niet in het land kunnen.
Wat gaaf, crossles!
. Weer wat dingetjes overwonnen.