Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flicka12

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 16:41

Aaaaargh ik heb al meer dan 10x geprobeerd een filmpje te uploaden maar elke keer als hij klaar is met comprimeren dan gaat hij weer terug naar de galerij en kan ik weer opnieuw -O- Zooo vervelend!
Meer met hetzelfde probleem? Misschien tips? :=

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 17:09

Succes met filmen vanavond Buxy!

Flicka12, wat vervelend zeg! Helaas geen tips.

Ik heb nog een hakkel, hij moest net een kuch doen met het op maat maken van de teugels na het hals strekken, maar dat horen ze wel als het goed is :')

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:24

Ha bokkers ben ik weer!

Afbeelding
Afbeelding

Herkennen meer mensen deze mail?
Filmpje is al 2x opnieuw ingestuurd en nu kwam deze mail.

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 19:06

Flicka12 schreef:
Aaaaargh ik heb al meer dan 10x geprobeerd een filmpje te uploaden maar elke keer als hij klaar is met comprimeren dan gaat hij weer terug naar de galerij en kan ik weer opnieuw -O- Zooo vervelend!

Bij ons lukte het door hem eerste via WhatsApp te versturen dan uit je app gallerij het filmpje halen. Goed opletten dat hij niet ingekort is. Hij is dan extra gecomprimeerd

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 19:11

Als je eerst via app doet, blijft er bij mijn filmpje weinig over van de kwaliteit... Ik hoop toch dat de jury iets meer van mijn filmpje kan zien dan dat... Ik heb het namelijk geappt naar vrienden en als ik het filmpje daar open, is het echt heel erg slechte kwaliteit.
Misschien moeten jullie de volgende keer in een ander resolutie filmen? Ik heb het nog niet ingestuurd, dus ik weet niet of ik hetzelfde probleem ga krijgen.

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 19:23

Wie heeft er ondanks de storing wel al de punten van het event van de 28ste binnen? Ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden en blijf maar refreshen, maar helaas. (En uiteraard begrijp ik dat ik de eerste keer verwend ben dat ik het binnen drie dagen had, maar heb de 22e meteen ingestuurd en wil dolgraag met de feedback aan de slag)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 19:41

Ik heb zojuist mijn voorlopig laatste online event opgestuurd. Zonder problemen overigens.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 19:56

Ik ben vergeten aan het begin van filmpje de datum te noemen en heb al ingestuurd. En nu?

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:18

friesam schreef:
Ik ben vergeten aan het begin van filmpje de datum te noemen en heb al ingestuurd. En nu?

Ze kunnen controleren hoe oud het filmpje is, het lijkt me geen ramp maar voor de zekerheid kan je even een mailtje sturen.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:31

MarryAnneR schreef:
Flicka12 schreef:

Bij ons lukte het door hem eerste via WhatsApp te versturen dan uit je app gallerij het filmpje halen. Goed opletten dat hij niet ingekort is. Hij is dan extra gecomprimeerd

Dat zou ik echt niet doen, dan is de kwaliteit dramatisch!

Ik film op hoge kwaliteit (3-4gb per filmpje) en als ik via WiFi verstuur gaat het gewoon goed in de app. Soms wel 3-4 keer proberen, maar lukt altijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:39

friesam schreef:

Heb ik ook gehad perongeluk, maar ik had het nog wel in het extra tekst formulier gezet. Denkd at er niks ad hand is hoor :)

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:13

lshannah schreef:
Wie heeft er ondanks de storing wel al de punten van het event van de 28ste binnen? Ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden en blijf maar refreshen, maar helaas. (En uiteraard begrijp ik dat ik de eerste keer verwend ben dat ik het binnen drie dagen had, maar heb de 22e meteen ingestuurd en wil dolgraag met de feedback aan de slag)

Ik heb ze afgelopen donderdag gekregen :j

MarryAnneR schreef:
Flicka12 schreef:

Na bijna 3(!) uur is het gelukt _/-\o_

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:20

Wat balen dames dat het zo moeizaam gaat momenteel.

Ik ben nog wat proeven aan het beoordelen die ik binnen heb gekregen via WeTransfer. Helaas zitten er 2 bij van maar 2,5 minuut. Daar is alsnog iets misgegaan.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:21

PSvanLot schreef:
Wat balen dames dat het zo moeizaam gaat momenteel.

Ik ben nog wat proeven aan het beoordelen die ik binnen heb gekregen via WeTransfer. Helaas zitten er 2 bij van maar 2,5 minuut. Daar is alsnog iets misgegaan.

Anders is het zeker een proef met ruim voldoende impuls _O-

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:24

ze komen vaak niet eens aan het rijden toe haha.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 22:22

lshannah schreef:

Ik had hem de 27e ingestuurd en kreeg afgelopen woensdag de punten en protocol.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 22:37

Ik had de 25e ingestuurd en ook nog niet. Zal vast deze week wel komen.

Maeike1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 22:49

lshannah schreef:

Hier idem, de 27ste ingestuurd (L1) en blijf ook maar refreshen.. ook de datum vergeten te noemen maar er wel bijgezet In het formulier, hoop niet dat dit de reden is dat ik niets hoor

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:05

Ik heb de 28e opnieuw ingestuurd nav een mailtje van de KNHS dat mijn filmpje niet goed was geüpload. Tot nu toe nog geen punten terug gekregen.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:17

Ik hoop dat de juryleden en de KNHS snel de achterstand bij heeft gewerkt. Heb m'n eerste proefje ingestuurd en ben gewoon heel benieuwd nu whahahaha. Maar heb begrip voor de situatie hoor. Dinsdag nemen we nog een keer op voor deze week event. Daarna wachten we even de punten af. Ik was stuk zenuwachtig en had veel stress. Ben nog op zoek naar het leuk vinden weer whahaha.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:25

Ik heb de punten van de 28e afgelopen woensdag gekregen en het protocol donderdag. Ik had het filmpje de 27e ingestuurd.

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 01:00

Dank jullie wel voor jullie antwoorden! Ik blijf gewoon geduld houden, snap dat de jury’s hun tijd nodig hebben volledig en ben blij dat ze dit allemaal willen doen. Tot die tijd maar m’n nieuwsgierigheid bedwingen ;-).

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 08:05

Hier nog steeds rustig aan het wachten op de punten van de 21e, maar mijn geduld wordt wel steeds slechter :P

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 09:05

Rosanna1990 schreef:
Hier nog steeds rustig aan het wachten op de punten van de 21e, maar mijn geduld wordt wel steeds slechter :P

Respect voor je geduld hoor. Je wilt het toch op een gegeven moment ook wel weten. Heb je tussendoor wel weer gereden en daar wel uitslag van?

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 09:07

_Anneruth schreef:
Rosanna1990 schreef:

Respect voor je geduld hoor. Je wilt het toch op een gegeven moment ook wel weten. Heb je tussendoor wel weer gereden en daar wel uitslag van?

Ik heb tussendoor meegedaan aan een meetmoment (fijn dat je weer gelijk je punten hebt :P) en die van 4 juni. Die van 4 juni zit nog niet op 5 werkdagen dus dat vind ik niet zo erg, maar die van 21 mei, daar ben ik ondertussen toch wel erg benieuwd naar.

De uitslag van het meetmoment is ook al verwerkt op MijnKNHS dus het kan wel snel ;).