Ze is vorige week ook voor het eerst geinsemineerd, ben erg benieuwd of het gelukt is

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ga zaterdag een poging wagen.
Zal hem binnenkort even opgeven.

(is verplicht haha)
). Verder vlak voor ons vertrek nog even de twee proeven van ons M1-debuut gewonnen, yay!
Goede keus!
ooit wel weer toch?
zo leuk! Als die goed op het achterbeen blijft rent ie niet door mijn hand heen en springt die veel beter. Bitje helpt ook zeer goed! Blij mee!

daarna weer snel Ivonne opzadelen en haar debuut in het M. Ze was eerst zo mooi relaxt tot 1 paard het nodig vond om gek te doen bij de in uit gang. Toen was het net een arabier.. zucht.. in het M 1 balk beetje onstuimig was ze nog en wat afgeleid onderweg door de omgeving. Maar desondanks is het wel een toppertje want je zet haar voor de hindernis en ze gaat
en ja als dan nog 1 opeens ook wat wild doet dan gaan we natuurlijk
gelukkig was het temperament goed te doen in het parcours. Eerst een rondje Z en begon ik iets terughoudend waardoor we een balk kregen op 2 maar daarna werd ze extra scherp en sprong ze top! Had wel iets moeite met de laatste lijn maar dappere Gucci kan ook wel heel ruim de sprong doen. Daarna toch nog wel ff de twijfel of ZZ wel een goed plan is. Ben er ff af gegaan en vriendin is met haar gaan stappen aan de hand. Weer rustig daarna opgestart en twee keer een sprong gedaan. Klaar om te gaan. Nou geweldig
wat een toppertje! ben zo trots op Gucci power de gekke merrie. Ze doet het toch maar even! De balk was mijn fout wel wat.. kwam net wat te tam de driesprong in en die balk zat eraan te komen. Maar in de laatste lijn trok ze er weer top aan en mooi safe
hoppa ZZ + 1. Oké het ging met alle drie misschien wel niet perfect maar heb fijn gereden en ze waren alle drie goed bij de les. 
Leuk! En wat een power heeft Gucci zeg! En je bent gelijk een winstpunt rijker in het ZZ, gefeliciteerd! Goed gebuut!