We hebben 1 pony gehad die volgens de oude eigenaren ontzettend moeilijk was om een passend zadel op te vinden door de hoge schoft en smalle bouw. Konden haar eigen zadel er evt. ook bij kopen maar toen was ik heel stellig dat er geen Stübben kwam
Had toevallig een smal Italiaans zadeltje liggen die er als een huis op ligt. Daar hebben we echt geluk mee gehad. Vooral omdat ik hem van de buurman had gekregen die hem op wilde branden. Had een pensionklant toen al jaren geleden laten liggen, splinternieuw, handgemaakt, maar had hem niet meer meegenomen tijdens een verhuizing omdat hij niet lekker op haar paard lag
Maar mocht er een paard zijn wat we zelf niet op kunnen lossen komt er natuurlijk wel een passer bij. Hebben alleen tot nu toe het geluk dat het nooit echt nodig is geweest.
Ik kan me goed voorstellen dat er dieren zijn waar je slecht een passend zadel op vindt en je een hele collectie er bij mag kopen.
Misschien probeer ik binnenkort het zadel van Bella een keer op hem, maar ik zit zelf op de stubben een slag fijner, zeker op zo'n junkie
Als je nog kaartjes wil voor maandagavond moet een van jullie me vanavond maar even aanschieten. Hoef je maandag niet in de rij en ben je zeker van een plek! 
mam gaat met m'n zusje mee. Misschien dat ik nog een keer voor nood mee ga.
die andere 2 uit m'n les komen telkens niet opdagen en melden ook niet af.
Hahaha 
Hopelijk red hij het!