Hi hi, was niet de bedoeling, dacht ook dat ik dat nooit ging halen na mijn werk, maar ze waren nog niet weg. (zou serieus gaan trainen) Lijkt er wel heel druk maar is vooral de vertekening van de foto, al die mensen lopen verspreid over het strand, lijken hier op kluitje te lopen. (en dit was net bij de strand opgang).
Het was in ieder geval zalig! En nog bijzonder lekker weer ook. Helemaal blij dat ik toch gegaan ben.
Pffff duur geintje weer kady.Maar als hij hier beter mee loopt dan is het niet anders.
Ik heb vandaag de rooie gereden en ze was alweer zo nat dat ik haar gelijk maar weer heb geschoren. Deze keer alleen met de praam en ging best aardig. Helaas klein stukje op het hoofd vergeten,ze was wat lastig en het haar was daar nog best kort. Zag het pas toen ik haar afborstelde,kan weer aan niets anders denken. Binnenkort dan maar een kleinere tondeuse bestellen,dat is toch makkelijker.
De super poown is donderdag weer mee naar les geweest en we hebben weer huiswerk gekregen. Woensdag komt de fysio en dan ga ik donderdag een paar dagen naar Portugal. Naar een authentiek paardenfeest en Lissabon. Daarna weer hard aan de bak in de bak,wil eigenlijk het indoorseizoen nog wel een keer starten.
Oh! Veel plezier in Lissabon! En bij jou dus ook al weer vacht gesneuveld, tja, het is ook gek warm voor de tijd van het jaar.
ambre
Geplaatst: 09-11-14 22:05
Allebei al voor de 2de x geschoren.Maar dat is eigenlijk altijd wel rond deze tijd. Ik wil ze altijd na het rijden gelijk buiten kunnen zetten,heb te weinig tijd om te wachten met zweetdekens etc.
Ben erg benieuwd,nog nooit in Lisboa geweest en vorig jaar foto's gezien van dat feest en dat zag er super gaaf uit. Ook geweldige pololaarzen te koop voor 125€!
Ik ben nog niet aan de eerste x scheren begonnen en ze lopen hier ook nog 24/7 buiten. Wel al onder dikke dekens. Scheren zal ik nu wel aan moeten geloven. Lijkt wel of ze van de een op de andere dag bedacht hebben een wintervacht te krijgen.
Is echt 70 ja, bizar hè? Lijkt ineens zo mini. Was een oefenwedstrijd dus ik weet het zeker
Poeh scheren, gaat ook moeten een dezer dagen. Normaal wordt alleen mijn merrie heel teddy maar er zitten nu, ondanks de deken overal al dikke pelsjes op!
ik heb al tijdje niks van mij laten horen, hoe doen jullie het tussen de paarden ik vind het altijd zo lastig heb dit weekend voor het eerst mee gedaan aan een koudbloedenwedstrijd, en dat na me paardje pas weer een week gereden te hebben aangezien ze niet helemaal goed liep dus was zo enorm zenuwachtig ppff maar we hebben mooie punten mee naar huis genomen ( 1ste proef 1ste met 201 & 2de proef 2de met 192 ) ik ben nog steets zo blij aangezien de eerste proef echt wel goed ging maar de 2de proef voor mijn gevoel echt niet goed ging, (ik ben kritisch ) gelukkig ziet dat er niet altijd zo uit maar ja ik voel wel wat ik in mijn handen heb
hoe ging het bij jullie met de wedstrijden? nog een fototje van zondag
oh dat is best ver idd, dat zou ik ook niet doen ik zoek mijn wedstrijden echt uit in de buurt, paardje heeft een hekel aan de trailer dus wil het haar niet aan doen om er heel lang op te staan. ik les als het kan 1x in de week,
Wat een leuke Sharon! Ben je van plan ook gewone wedstrijden te gaan starten?
Heerlijk hoor sjol, lijkt idd echt mega druk vooral die honden
Nies_
Geplaatst: 10-11-14 11:21
Naomi_Haffie schreef:
Hoevaak per week lessen jullie eigenlijk?
Mooie foto hierboven, gaaf jasje
Niet
sharonwhis
Geplaatst: 10-11-14 11:26
Suus___ schreef:
Wat een leuke Sharon! Ben je van plan ook gewone wedstrijden te gaan starten?
Heerlijk hoor sjol, lijkt idd echt mega druk vooral die honden
ik rij normaal tussen de paarden haha en rij daar ook gewoon me punten. heb de b en en de l1 eigelijk alleen maar tussen de paarden gereden, deze kwam ik gwn tegen en voor de gein mee gedaan, had niet verwacht namelijk dat punten zou rijden zo na een 2 weken stil gestaan te hebben maar dus toch haha dit was de eerste keer dat met een koudbloedwedstrijd mee dee
Naomi_Haffie
Geplaatst: 10-11-14 11:35
Haha oke
Wij zjjn beide nog heel erg groen dus ik heb 1 x pw priveles en 1 x pw clubles