Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xx_Irisje schreef:Maar Five star is een Amazing star en die komt uit zon fijne moederlijn. Ik heb al 3 nakomelingen uit zijn moeder gereden en dat zijn zulke hardwerkende paarden.
Zijn zusje is mijn Bordeaux. Die maakte ik zadelmak en 9 maanden later was ze Z2. Nu is ze terug na haar zwangerschapsverlof en nog geen 5 maanden later zijn we bijna zzz start gerechtigd. Echt bizar hardwerkende paarden die goed in elkaar zitten.

En je hebt de 1e winst al binnen!
Ze was wat dwars afgelopen keren, gisteren vreselijk hengstig en vandaag was het eerste stuk best hard werken. Toen was ze er weer en heb ik heerlijk gereden, we waren alleen allebei echt heel moe. Ze is alleen gewisseld van 'moeilijke' kant en dat is even flink wennen voor mij. Maar goed, hopelijk goed teken. 
Wil eigenlijk een nieuw dekje, een oornetje, maar ook nieuwe frontriem en riem voor mezelf. Riem was niet zo makkelijk te vinden naar mijn smaak. Ook frontriem kon ik er 1 vinden die ik gaaf vond, maar die was niet leverbaar. Dus op zoek naar iets om te laten maken, maar ik wil bruin leer, ingelegde steentjes en bepaald model/kleuren, in NL weinig te vinden of erg duur. Kom ik gisteren per toeval een aantal Duitse sites tegen waar ze wel mijn smaak in frontriem hebben, maar waar je ook een riem kan laten maken in dezelfde kleur leer met dezelfde stenen.
Nu even uitzoeken welke kleuren en dan hopen dat ze ook engels kunnen en verzenden naar NL.
we willen natuurlijk wel een foto zien als je het binnen hebt!