Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ivy_power89 schreef:Nou ik geloof dat ik het zelf nog niet helemaal geloof......
Maar ik heb vandaag een winstpunt in het Z1 gereden
Ik kwam echt adem te kort, en ik was daardoor super nerveus, maar met 200 - 204 een derde en tweede prijs mee naar huis
Laura1982 schreef:Zo weekend is voorbij gevlogen.
Mahitri ook naar het bos geweest lekker he. Jammer van je -2.
Wij ook gisteren geweest was heerlijk. Vandaag is vriendin geweest om te kijken of zij kan komen rijden als het mij niet meer lukt. Douwe is enorm gek op haar. Ze gaat altijd mee lezen en groomen. Hij stond even vreemd te kijken toen ze erop ging. Maar hij was erg braaf en deed goed zn best. Ze gaat voorlopig 1 dag in de week rijden om vast te wennen aan elkaar. Zo fijn dat het met rijden ook klikt hoef ik mij daar geen zorgen over te maken.
Ik zat lekker in de zon langs de bak en kon wat tips geven. Ik zelf had best spierpijn van ons bosrondje van 2 uur haha.
cindyy_1993 schreef:Noukie wauw wat ziet dat er mooi uit! Heel indrukwekkend ook lijkt me inderdaad. En wat super dat hij na je vakantie zo lekker liep!
Mahitri balen zeg van die -2, maar wel top dat het verder zo fijn gaat! En wat gaaf dat jullie bezig zijn met de wissels aanleren! Heerlijk zeg, het bos in! Jaloeeers![]()
Ivy_power89 Wauw wat super!!! Gefeliciteerd!
Laura ook al lekker het bos in, genieten! Fijn dat het met je vriendin ook klikt!
Fes heeft gelukkig niet meer zó erg het voorjaar in zijn bol. We kunnen weer op een normale manier rijden in de buitenbak, zonder rare acties. Bij ons blijft het helaas ook echt bij de buitenbak aangezien we geen bos in de buurt hebben en we ook niet met de trailer naar het bos kunnen![]()
Zaterdag hadden we weer een grondwerkles. Deze was wel weer pittig! Het bijten wordt wel langzaamaan wat minder, maar soms als hij vindt dat de druk te hoog wordt, kan hij ineens exploderen. Het is heel moeilijk pijlen hoeveel druk hij kan hebben. Het ene moment reageert hij bij een oefening heel rustig en correct, en op het andere moment bij precies dezelfde vraag ontploft hij.
Gisteren was mijn schoonzusje mee, zij heeft wat foto's gemaakt van het rijden in de buitenbak. Helaas liep hij in de buitenbak niet echt fijn gisteren, dus de foto's vallen een beetje tegen.. Hij bleef maar op die voorhand hangen en kreeg hem er niet vanaf. Toen we uiteindelijk nog even naar binnen gingen, liep hij meteen weer geweldig, dus hij heeft het gewoon niet zo op de buitenbak denk ik. Toen ik klaar was, nog even mijn schoonzusje op Fes gezet. Zij heeft ooit wel gereden op de paarden van een vriendin van haar, maar dat is al minstens 8 jaar geleden. Dus eigenlijk is ze nog een beginner. Dus hup, aan de longeerlijn wat laten sturen, stap - halt - stap overgangetjes en 2 keer een stukje draf terwijl ik ernaast rendeVerbazingwekkend braaf bleef hij! Niet verwacht eerlijk gezegd
![]()
Leuke foto´smellamoshan schreef:Gefeliciteerd ivy met je punt!
Laura, fijn dat goed ging. Bijrijder erbij dus? Lekker een dagje niet "moeten".
Noukie, nog geweest naar het bos?
Mooie foto's weer cindy!
Vrijdag was ik naar het strand geweest met Easy. Was super mooi weer dacht even lekker uitwaaien. Kwam ik aan op het strand. Was het me toch mistig en koud...
Wel lekker ritje gereden overigens. Strand was helemaal verlaten, even lekker eroverheen geraced.
Kon denk nog geen 100 meter ver kijken, dus was wel beetje spannend. Rem werkt altijd een beetje gebrekkig bij deze op volle snelheid
Verder zaterdag, zo super fijn gereden met henkie. Hij begint zo gaaf te lopen. Moet alleen, als hij zo extreem gaat bewegen, meer bergop blijven. Nu duikt hij nog graag. Hoop als het zadel weer op orde is, dat dit wat makkelijker wordt.
Met inladen voor terug naar huis te gaan, schrok hij alleen op de trailer. Hij was halverwege en kwam er weer achteruit af gedenderd. Schrok me dood want hij ging op drie benen staan. Wilde een been niet belasten.
Even af gespoten, toen zag ik twee hele dikke schaafplekken op z'n been ter hoogte van z'n tuasenpees.
Gisteren was het iets dik maar hij was er gelukkig niet kreupel op. Fwiew!
Even wat met hem gereden maar kreeg hem niet lekker aan gelopen dus toen af gegeven aan bijrijder en ben de andere gaan zadelen. Die liep erg fijn gelukkig.
Nog meer mensen gestart dit weekend?