Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Draven wordt elke 2 weken uitgebouwd, maar blijft alleen rechtuit en voltes tot we weer controle hebben gehad. Komende vrijdag 5 rondjes galop en 20 minuten draven. Dat draven uitbouwen is alleen niet hetgene waar ze fijner van wordt haha. Dan moeten we echt meer kunnen galopperen en daar ook voltes mogen.
Succes alvast! Altijd fijn oefenwedstrijden voor zulke testjes haha
MyWishMax schreef:Kimmetje, fijn dat er zoveel commentaar bij stond!
Vaaleriee, we mogen maar om de dag rijden, dus 3 keer per week. Heb er dus alleen maandag opgezeten en dat was nog net zoveel als vrijdag haha. Vandaag mijn moeders beurt en vrijdag weer 5 minuten meer en 1 rondje galop extra. Wel weer les dan.
Wat balen van het hoesten zeg! Hopelijk gewoon even 1 dagje vanwege de droogte oid.
MyWishMax schreef:Oh wat balen! Waar komt het vandaan of weet de DA dat niet? Dan duim ik dat het nu wegblijft
veertje99 schreef:Gisteren een M2 proefje doorgenomen. Zonder verwachting ben ik de proef gaan rijden en wauw Donner liep super fijn. Hier en daar wat foutjes maar vooral de galop was al zoveel beter. Niet meer super loperig en iets meer gesloten. Lang niet zoals het hoort te zijn, wel meer controleZal vanavond vragen of iemand even iets wil filmen met mijn mobiel.
Hoe gaat het trainen bij jullie?