Nymphadora-bellie! Heel stoer merrieveulen van Vagabond de la pomme.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gomir schreef:Verzendkosten van en naar Frankrijk zijn 60 euro, reparatie is 175 euro. En ik denk zelf dat die prijsopgave voor vervangen van alle singelstoten is. Maar 'rekening' is verder niet gespecificeerd.
Marijkeeee schreef:Echt te zot hoor Gomir dat bedrag voor een nieuwe singelstoot!! Anders WH een berichtje sturen, hij weet vast nog wel wat de kosten zijn/ waren voor CWD spul. Ga hem over een tijdje vragen of hij nog wat stubben spul voor mij in de aanbieding heeftwant de CWD en mijn oude stubben liggen beide niet echt top op Ivonne.. Nu ze iets meer schoft begint de krijgen ligt de CWD wel beter maar schuift nog wel wat scheef helaas..
Ik ben niet zo van de onderleggers, maar nu tijdelijk bontje eronder. Maar zie nu ook wel van die pad dingen, weet 1 van jullie welke dat zijn en waar te kopen?
Wedstrijd van zaterdag zit volheb nog even een mailtje gedaan of ze mij iets kunnen verplaatsen op de startlijst zodat ik tijd heb om op en neer te rijden. Hoeft het 3de paard niet de hele dag op de trailer te staan. Als het niet kan is het niet anders dan gaan we wel met twee auto's en trailers
![]()
gomir schreef:terwijl het zadel ondertussen op facebook wordt aangeboden met de vermelding dat singelstoten aan vervanging toe zijn...