[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 19:13

Afbeelding

Nymphadora-bellie! Heel stoer merrieveulen van Vagabond de la pomme.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 19:37

Ook een mooie Pany!!

FCSA

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 19:43

Gefeliciteerd!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:05

Die ziet er best uit! Je ziet wel duidelijk het Numero uno-bloed er in terug ;)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:26

Leuk beestje al!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:17

Ook een leuk ding Panty, lekker opgedroogd al!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 07:17

Knap ding ook Eva!!

Ik ga zondag baby Nelske gluren 8-)
Gaat wel echt kriebelen om een baby Cas te fokken, maarja en dan :=

Bedankt allemaal voor de felicitaties *\o/*

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 09:36

Nice PK! ziet er goed uit!

@Anouk: Begrijp het helemaal! Dat heb ik ook met 1. Heeft overal ogen en oren zeg maar en kan enorm schrikken. Ik heb gewoon de stille hoop dat ze ooit haar verstand krijgt en dan daarmee ophoud. Wat tot nu toe goed werkt is haar vooral aan het werk houden. De aandacht bij mij.

Gister heerlijk alle drie paarden gedaan en lichte spring training. Op naar zaterdag :) eerste buiten wedstrijd voor mij van dit seizoen en mogen alle drie mee.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:24

Veel plezier met loeren Goldi!!

Succes zaterdag Marijje!! Had er graag gestart, maar is mij net te snel.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 22:48

Weet iemand hier wat een normale prijs is voor vervanging van een singelstoot? Gaat om een CWD springzadel. Toen amazone op de uno zat is er een singelstoot gescheurd. Daar krijg ik nu een rekening van 235 euro voor, terwijl het zadel ondertussen op facebook wordt aangeboden met de vermelding dat singelstoten aan vervanging toe zijn...

Wat zouden jullie doen en evt. betalen voor de schade? Die 235 euro is in ieder geval echt buiten proportie. Heb bij twee kundige zadelmakers geïnformeerd en die hadden het over 15 euro per stoot.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 22:53

Gomir lijkt mij ook erg veel! :oo
Rijdt de Amazone vrijwillig met haar eigen zadel? En deed de Uno gek toen hij brak?
Daar zou voor mij vanaf hangen of ik überhaupt zou vergoeden.

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 22:54

Jep hier ook 20 euro betaald per stoot aan een Kiefer dressuurzadel

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 22:56

Ze maakte een rare sprong en toen viel ze eraf in de landing en het zadel ging scheef. Er is een gat doorgescheurd, of dat komt door de val of de oorzaak van de val is weet ik niet. Wil niet kinderachtig doen over een reparatie van een singelstoot, maar 235 euro is me echt te gek voor zoiets :+

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 23:05

Cwd zadels zijn prijzig, maar nee zelfs een cwd singelstoot is geen 235 zelfs niet met het “werk” wat de zadelmaker eraan heeft.
Of ze zou het naar frankrijk opsturen om het daar speciaal te laten maken haha. Maar dan nog kom je niet op dat bedrag denk ik :+ Wat een onzin.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 23:08

Verzendkosten van en naar Frankrijk zijn 60 euro, reparatie is 175 euro. En ik denk zelf dat die prijsopgave voor vervangen van alle singelstoten is. Maar 'rekening' is verder niet gespecificeerd.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 23:09

Allemachtig..
Ik betaalde voor mn wintec zadel 75 euro. En dan had ik ze allemaal. Van knunstof nat leer. Dus 2 kanten.. bij de divoza :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 06:43

Wat een achterlijk bedrag, laat der dan maar komen met naam van de zadelmaker. Kan je die bellen en vragen waarom het zo duur is, als voor de rest iedereen €15 vraagt..
Belachelijk :=

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 08:10

gomir schreef:
Verzendkosten van en naar Frankrijk zijn 60 euro, reparatie is 175 euro. En ik denk zelf dat die prijsopgave voor vervangen van alle singelstoten is. Maar 'rekening' is verder niet gespecificeerd.

Ik denk inderdaad ook dat dit een prijsopgave is voor het vervangen van alle singelstoten, onmogelijk dat dit voor 1 of 2 stoten is. Zou er ook niet akkoord mee gaan, je bent al heel coulant door de reparatie te willen vergoeden daar moet nu geen misbruik van gemaakt worden.

Marijke, succes van het weekend!

Gaan er nog meer pad dit weekend?

Ik heb komend weekend B debuut met Dior, pfoeh en ik vind het nu al spannend haha. :o (Ik heb werkelijk nooit stress voor een wedstrijd maar dat is dressuur. :+ )

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 08:20

SannevdM schreef:
Ik heb komend weekend B debuut met Dior, pfoeh en ik vind het nu al spannend haha. :o (Ik heb werkelijk nooit stress voor een wedstrijd maar dat is dressuur. :+ )

Dat komt omdat je weet dat je toch wel gaat scoren :')

Lijkt mij ook buiten alle proportie, zou ik zeker niet akkoord mee gaan.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 09:03

Ik ga naar Maarsbergen :j

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 10:24

Echt te zot hoor Gomir dat bedrag voor een nieuwe singelstoot!! Anders WH een berichtje sturen, hij weet vast nog wel wat de kosten zijn/ waren voor CWD spul. Ga hem over een tijdje vragen of hij nog wat stubben spul voor mij in de aanbieding heeft :P want de CWD en mijn oude stubben liggen beide niet echt top op Ivonne.. Nu ze iets meer schoft begint de krijgen ligt de CWD wel beter maar schuift nog wel wat scheef helaas..
Ik ben niet zo van de onderleggers, maar nu tijdelijk bontje eronder. Maar zie nu ook wel van die pad dingen, weet 1 van jullie welke dat zijn en waar te kopen?

Wedstrijd van zaterdag zit vol :) heb nog even een mailtje gedaan of ze mij iets kunnen verplaatsen op de startlijst zodat ik tijd heb om op en neer te rijden. Hoeft het 3de paard niet de hele dag op de trailer te staan. Als het niet kan is het niet anders dan gaan we wel met twee auto's en trailers :P :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:29

Marijkeeee schreef:
Echt te zot hoor Gomir dat bedrag voor een nieuwe singelstoot!! Anders WH een berichtje sturen, hij weet vast nog wel wat de kosten zijn/ waren voor CWD spul. Ga hem over een tijdje vragen of hij nog wat stubben spul voor mij in de aanbieding heeft :P want de CWD en mijn oude stubben liggen beide niet echt top op Ivonne.. Nu ze iets meer schoft begint de krijgen ligt de CWD wel beter maar schuift nog wel wat scheef helaas..
Ik ben niet zo van de onderleggers, maar nu tijdelijk bontje eronder. Maar zie nu ook wel van die pad dingen, weet 1 van jullie welke dat zijn en waar te kopen?

Wedstrijd van zaterdag zit vol :) heb nog even een mailtje gedaan of ze mij iets kunnen verplaatsen op de startlijst zodat ik tijd heb om op en neer te rijden. Hoeft het 3de paard niet de hele dag op de trailer te staan. Als het niet kan is het niet anders dan gaan we wel met twee auto's en trailers :P :+

Die Ogilvy pads kun je oa kopen bij Eliane Kil maar geloof dat meer shops ze hebben tegenwoordig. Zijn ook veel dupes van andere merken.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 12:57

Heb een pad van acavallo (memoryfoam) liggen. Bevalt goed, maar gebruik nu de prolite toch meer.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 14:03

Gomir mocht je hulp nodig hebben met het Frans ;)
Verder, verzenden naar Frankrijk
en terug vind ik meevallen, vooral terug is kostbaar.
Vraag me alleen af waarom je hem speciaal naar Frankrijk zou versturen? Ik laat hier ook alles lokaal maken.
Als ze gelijk de rest laat doen zou ik zeggen de kosten door vier delen.

Voor Cascade hebben we deze onderlegger:
https://www.kramer.fr/Amortisseur-gel.h ... &ci=263308

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 15:34

gomir schreef:
terwijl het zadel ondertussen op facebook wordt aangeboden met de vermelding dat singelstoten aan vervanging toe zijn...

Denk dat ik hier even een screenshot van zou maken als ik jou was en dan vragen of het haar bedoeling is dat ik de waarde van het zadel laat stijgen. Zo ja, dan zou ik ook graag even meedelen in de winst.