Wij hadden het ook met de foto's waar ik een jurk aan heb, ging je iets verder naar links stond er een bankje + heel veel boomstammen en iets naar rechts was een hek
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Oh maar dat heb ik ook hoor. Ik zie zo veel gave foto's van eigenaren met paard en ik sta er dan op als een halve gare omdat ik te gemaakt ga.
Ik klik dus niet als mensen het merken, maar juist tijdens kletsen of ik zeg dat ik even wat moet veranderen aan instellingen en dan stiekem afdrukken als ze knuffelen haha
veertje99 schreef:Hahah ik vind het prima
De foto's zijn ook met mijn camera gemaakt dus ik keek wel een beetje mee waar we konden gaan staan en anders heb ik nog photoshop![]()
Vind zelf persoonlijk de achtergrond altijd wel belangrijk, kan een storing geven in de hele foto. Maar misschien ben ik daar wel weer iets te precies in haha
MyWishMax schreef:Ik heb een dure smaak. Degene die ik qua stijl zou willen laten komen gaan richting de 300 euro of erover. Dat heb ik er simpelweg niet voor over, ook al snap ik het en zijn e het wel waard. Maar ik vind dat te duur, haha.