[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:20

Zijn wel allemaal een jaar oud of ouder hoor Elke :+

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:52

Valt mee toch. Ach als je zusje as weekend mooie nieuwe plaatjes schiet kunnen we mooi vergelijken ;-)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 07:06

Goldie schreef:
Cas is super relaxed, dus die zadel ik altijd naast de trailer op :)
Vandaag even naar dijkgatbos geweest, even lekker galoptraining gedaan, lekker relaxed tempo vandaag. Behoorlijk spontane actie, maar was zulk lekker weer. Met opzadelen kwam een jongetje naast me staan, die wilde van alles weten. Zo schattig, hihi :D

Durfde het 2e rondje ook over de grote houtstapel, ze deed het allemaal super braaf. Ze gaat het nog wel eens leren :)
[ Video ]

Stoer filmpje! Doet t braaf zeg :D Hier maar weinig uitrij mogelijkheden, dus voor strand of bos moet eerst de trailer gepakt worden.

Jammer Anne, was misschien ook ietsje strak gepland :D :D

Ik heb weer een ander zadel op liggen, met de prestige Versailles ging hij toch weer iets knijpen. Nou een Stubben, moet toch een klein beetje wennen aan de zit. Het harde gaat nog wel maar m'n benen liggen maar raar aan vind ik.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 07:17

Voor het bos moet ik ook de trailer pakken, strand hobbel ik wel zo heen :)

Bij mijn weten heb ik ze niet verwijderd Carina, maar zal eens kijken :=

Vind zelf ook dat ze het heel braaf doet, greppel blijft altijd wel een dingetje maar ook dat gaat steeds beter. Ze wordt echt steeds zelfverzekerder jammer dat je weinig uitrijmogelijkheden het lithya...

Hoop dat dit zadel beter ligt pantykous :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 07:42

Vind t heerlijk om in het bos te rijden, misschien maar wat vaker de trailer pakken!

Ja we blijven lekker door rommelen zo :+

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 08:48

Ik ben echt verwend, ik rij de weg uit en sta in het bos waar ik minimaal drie dagen rond kan rijden zonder hetzelfde pad tegen te komen :-)

Strand staat wel erg hoog op mijn bucketlist. Ben heel benieuwd hoe ze dat vind :-)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 09:20

Ik zou nooit meer thuiskomen denk ik dan Elke :') Gelukkig heb ik een horloge met gps :+
Meestal rollen de ogen er bijna uit als ze voor het eerst strand zien :')
Strand is alleen echt afhankelijk van de waterstand en de drukte hoe het is... Maar als het lekker rustig is is het zo lekker om vol gas te gaan :Y)
Cas blijft de rollende golven nog wel altijd spannend vinden..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 09:52

Ik ben 1x naar het strand geweest met m'n merrie, dat was echt fantastisch. D'r ogen rolden haast uit de kop :D

Lijkt me heerlijk Elke. Ik zit 15 minuten met de trailer bij 't bos vandaan maar doe het toch eigenlijk nooit. :o

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 10:17

Haha ja dat denk ik ook ja haha
Ik moet eerlijk zeggen dat ik minimaal één keer per week het bos in wil, lukt niet altijd en ga dan ook vaak dezelfde rondjes van een bepaalde tijd. :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:40

Hier ook dicht bij 2 verschillende (vrij grote) bossen in de buurt welke geschakeld zijn met zandpaden. Zit nog wel meer bos in de buurt maar die 2 ken ik alle paden en heb ik niet het risico dat ik kan verdwalen :+ . Doe het alleen niet zo vaak meer omdat Chall bang is voor koeien en ik op onze eigen straat dus al minimaal 3x discussie heb.

Ik ben niet helemaal fit, hele zere keel. Wilde eigenlijk woensdag op concours maar die schrijf ik maar niet in, iets met ademnood enzo :+

Moet ook nog even kijken wat ik met de kampioenschappen doe (wel/niet rijden, aan de ene kant is het leuk maar aan de andere kant maak ik toch geen kans) en met Z debuut. Heb in ieder geval al 1 wedstrijd gepland in het Z na de kampioenschappen.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 15:55

Mirthe het virus keelpijn en griep heerst enorm!! Bij ons op werk zijn echt zo veel mensen ziek , niet normaal!!

Ik zou lekker kampioenschap rijden. Wie niet waagt wie niet wint toch! :)

Ik heb eindelijk mijn cross les filmpjes op internet :)

Ik vind het hectische hier enigszins meevallen maar toch ook nog niet heel erg kalmpjes haha Maar ik ben heel blij met der :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:18

Hihi ze vind het echt leuk volgens mij :)) Ziet er goed uit :)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:08

Leuk filmpje Goldie!
Jammer zeg van je punten Anne.
Zadel gerommel, hopelijk ligt deze wel goed Pantykous!
Ah keelpijn is niet echt fijn.. Heerst inderdaad heel erg.
Gaaf zeg Elke!!

Hier rij ik letterlijk vanaf stal zo het bos in. Hoef alleen maar een fietspad over :+
Gister nog lekker geweest, was zulk mooi weer! Kon wel merken dat we even 2 weken niet waren geweest want hij was lekker druk :').
Volgende week eindelijk weer starten, kan niet wachten!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:12

Ik heb ook een bos naast de deur. Jammer genoeg loopt er nu een fietspad door; had eerst een prachtig renbaan rondje. Als ik echt lang wil buitenrijden ga ik naar de veluwe.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:24

Ziet er goed uit Elke :)) ze is enthousiast zat!

Ja ik ben thuis ook niet de enige... Maar bij mij gaat het heel lang goed tot ik een niesbui krijg, dan een hoestbui omdat m'n keel helemaal vol zit en dan ben ik vuurrood zo benauwd :+ gelukkig was ik toch al vrij vandaag en heb ik de hele dag beetje op bed gehangen.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:25

Beterschap.

Kan hier wel een rondje, maar dat is over 1 zandpad met een soort sluisje. Reageren ze ook niet altijd even fijn op dat kletterende water. Ander 3 stukken is langs de weg en 1 ook langs het spoor. Beetje mikken met de treinen dan. Vroeger wel met de pony gedaan. Paarden niet zo goed bevallen.

2x bij Julianadorp het strand op geweest. Had Indoctro merrie mee en die wilde echt niet bij het water komen. Wel langs galoperen, maar erin kon je vergeten. Ook 2x in Andalusië trektocht gemaakt. Daar begon de ene tocht op het strand en de andere eindigde er. Was ook echt gaaf. Kan hier verder kiezen voor Kuinder bos, de Eese, Havelte en Drents Frieze woud. Toch kom ik er zelden. Mag niet alleen het bos in.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:43

Ik vertel altijd aan de staleigenaresse dat ik het bos in ga en hoe lang en waar ik ongeveer ga. Mocht er dan iets zijn weet ze waar ze moeten zoeken :) Vaak gaat mijn hondje mee. Die jaagt de enge mannen wel weg haha :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:45

Ik moet nog steeds even iets maken voor aan m'n zadel ofzo met adres en telefoonnummers, mocht er iets gebeuren en iemand vindt m'n paard dan weten ze iig waar ze thuis hoort. Ben altijd alleen op stap eigenlijk :=

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:56

Dat is best een slim idee ja. Een soort penning ;)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:07

Saferiderapp op de telefoon. Label aan het zadel is bij die van mij niet nodig; die durft toch niet zonder me op pad. Als ik eraf zou pleuren gaat hij wsl 10 meter verder grazen.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 23:48

Zo, weer thuis. Hopelijk mag ik nu doorslapen.

Is toch een app die als je tel te lang plat ligt een geprogrammeerd nummer belt voor alarmering?

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 00:09

Dat ook en je kan de weg weer terug vinden naar de trailer en je route vastleggen enz.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 19:28

Ik heb m'n telefoon altijd mee maar denk dat Chall te schijterig is om bij mij weg te gaan. Laatst ontkwam 'ie me op concours en is het hele parkeerterrein over geweest, maar kwam elke keer toch weer mijn kant op. Dan kwamen er meteen weer andere mensen om te helpen hem te pakken maar dan is 'ie zo eenkennig dat hij weer aan de ren gaat :+ . Het zag er wel heel mooi uit, knappe witte Chally door de sneeuw aan het showen _O-

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 22:05

Jullie de voorgestelde wijzigingen voor het BB al gezien?
Weet niet helemaal wat ik er van moet denken, BB is al niet officieel en dan moeten de mensen die geen B meer mogen starten (alleen HC) ook BB HC gaan starten.
Zitten ook zeker goede dingen bij.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 22:15

dat is toch niet raar? Nu is er geen klassement in het BB, dus rijdt niemand voor prijzen en is HC starten onzin. Straks zijn er wel prijzen in het BB, en dan zou het erg raar zijn als je in het B niet voor de prijzen mag rijden maar de klasse eronder wel.