Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjolvir schreef:Komt goed!! Hier ook goed gekomen en ik was notabene nog een scheiterig bang geworden ook na een verkeerde vlieg les. Heeft me wel 2 a 2 1/2 jaar gekost en zit nu nog met rijtechnische ellende daardoor, maar... ooit... komt het goed.
Bij jou ook! Kareltje ook leuke gast, maar het woord Floepstroeper is soms niet misplaatst.

), maar zij vertelde me dat ik beter hem op een diagonale lijn gewoon lekker kan laten doorgalopperen en hem dan tegen het eind te laten 'schrikken', zodat hij in één keer omspringt. Wel heel duidelijk de andere galop vragen (dus stelling, buitenbeen naar achteren wisselen enz) en dan een keer stevig been voor het schrikeffect, dan heeft hij ook niet de kans om rustig door te blijven galopperen in de 'verkeerde galop' als 'ie niet impressed is van je beenhulp. Dus daar ben ik hard mee aan de slag. Ik moet zeggen dat het beter gaat, maar hij blijft wel trucjes uithalen.
lisannee93 schreef:Hoe train jij ze Drunksheep?
.
', dus nogmaals van hand veranderen en zonder hulp doorrijden, loopt meneer zonder omspringen in een keurige contra verder, ik blij
Toen ik hem laatst (half jaar terug) reed, sprong hij ze om de vier en soms om de drie.
) en ik kan dus weer gaan rijden na een half jaar vakantie! Ik hoop in het nieuwe jaar weer wat wedstrijden te starten!